رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا گفت:هنرمند شهرضایی با هنر سوخت نگاری خود تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی را به تصویر کشید و به فرمانده سپاه شهرضا تقدیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید طبیبان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضااظهار داشت: در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی که در شهرضا برگزار شد میلاد سالک هنرمند شهرضایی با هنر سوخت نگاری خود تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی را به تصویر کشید و به فرمانده سپاه شهرضا تقدیم کرد تا از طرف جامعه هنری و فرهنگی شهرضا به خانواده سردار شهید قاسم سلیمانی تقدیم شود.

او تصریح کرد: حسین کاجی متخلص به طالع شهرضایی همزمان با شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شعری را به سردار دل‌ها تقدیم کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا ابراز داشت: هنرمندان ما نقش موثری در طول پیروزی، حرکت و تداوم انقلاب اسلامی و سایر دوران‌ها از جمله هشت سال دفاع مقدس داشته اند و هنوز هم نقش پررنگی دارند و در این عرصه نقش آفرینی می‌کنند.

طبیبیان از بیانیه جامعه فرهنگی و هنری شهرضا در محکومیت ترور شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این بیانیه توسط هنرمندان خطاط شهرضایی با خط نستعلیق کتابت شده است.

منبع:مهر
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.