سرپرست باشگاه استقلال گفت: تا روز‌های آینده آخرین اخبار از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال، در حاشیه تمرین امروز تیم که با مراسم معارفه فرهاد محیدی، سرمربی جدید آبی پوشان همراه بود، اظهار داشت: شهادت مالک اشتر زمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به همه ملت ایران تسلیت می‌گویم. امروز فرهاد مجیدی را معرفی کردیم. در جلسه‌ای یک ساعته با بازیکنان، درباره همه موارد صحبت کردیم تا با آمادگی کامل در تمرینات حاضر شوند.

خلیل‌زاده: لیست بازیکنان مدنظر مجیدی را اعلام نمی‌کنیم / طبق قانون نمی‌توانم مدیرعامل شوم

با پرداخت یکی-۲ درصد، دریافتی برخی از بازیکنان به ۴۰ درصد خواهد رسید

خلیل زاده درباره مطالبات بازیکنان استقلال تصریح کرد:  همان طور که قبلا گفتم روز یک شنبه ساعت ۳ بعد از ظهر، مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم البته برای برخی از بازیکنان با پرداخت یکی - ۲ درصد، میزان پرداختی آن‌ها به ۴۰ درصد خواهد رسید. یک اختلاف حسابی وجود داشت که طبق آن مسئول مالی باشگاه را مامور کردم  تا اگر اختلاف حسابی وجود داشته باشد تا فردا این موضوع برطرف شود.


بیشتر بخوانید: دشتی: مسئولان باشگاه گفتند مطالبات تمام بازیکنان را به حسابشان واریز کردند


چیزی درباره لیست بازیکنان مدنظر مجیدی اعلام نمی‌کنم 

سرپرست باشگاه استقلال درمورد گزینه‌های مد نظر این تیم در بازار نقل و انتقالات بیان کرد:  کمیته‌ای را با مدیریت بهرام امیری و حضور یکی از اعضای هیئت مدیره تشکیل و به آن‌ها مسئولیت دادیم و تا ۴۸ ساعت آینده اخبار این مسائل را در اختیار هواداران استقلال قرار می‌دهیم. یک لیست از بازیکنان مد نظر مجیدی اعلام شده، اما تا این لحظه نمی‌توانم چیزی را اعلام کنم. ابتدا باید این کمیته تصمیم گیری کند و بعد از آن   اطلاع رسانی خواهیم کرد.

موضوع  استراماچونی مثل یک سریال شده بود

او درخصوص آندره آ استراماچونی و احتمال شکایت این مربی از باشگاه استقلال بیان کرد:  موضوع  استراماچونی مثل یک سریال شده بود و آخرین موضوع به جلسات بنده، رحمان رضایی و علی خطیر در دوحه باز می‌گردد. داستان این جلسات را همه می‌دانند. ما توضیحات خود را اعلام کردیم وهمه می‌دانند که با او قطع همکاری کردیم  و سرمربی جدید استقلال نیز انتخاب شده است. این که چه اتفاقی رخ می‌دهد را در آینده توضیح خواهیم داد.

خلیل‌زاده: لیست بازیکنان مدنظر مجیدی را اعلام نمی‌کنیم / طبق قانون نمی‌توانم مدیرعامل شوم


بیشتر بخوانید: مراسم معارفه فرهاد مجیدی در غیاب بازیکنان استقلال برگزار شد


خلیل زاده درباره انتشار قرارداد استراماچونی در یکی از رسانه‌ها و اینکه گفته می‌شد برخوردی با خاطیان در باشگاه استقلال رخ خواهد داد، گفت:  به واحد حقوقی باشگاه دستور دادم که با این داستان برخورد قانونی صورت بگیرد.  

طبق قانون نمی‌توانم مدیر عامل باشگاه استقلال شوم

سرپرست باشگاه استقلال درمورد احتمال مدیرعاملی خود در این باشگاه و اضافه شدن عضو جدید به هیئت مدیره، اظهار داشت: تا این لحظه قرار بر این است که من سرپرست باشگاه باشم.   چرا که من در یک مجموعه دیگری، سمت مدیر عاملی را قبول کرده ام. بر اساس قانون نمی‌توانم مدیر عامل باشگاه استقلال باشم. مگر اینکه از آن مجموعه استعفا بدهم.   تا زمانی هم که سرپرست باشگاه باشم، وظایفم را باید در استقلال انجام بدهم.


بیشتر بخوانید: هنوز حکم عضویت من در هیئت مدیره ابلاغ نشده است/ اکنون نمی‌توانم درباره مسائل مالی صحبت کنم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار