«شهید وحید زمانی نیا» از شهدای حادثه تروریستی اخیر آمریکا در کشور عراق و «مصطفی محمد میرزایی» از شهدای مدافع حرم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) تشییع و تدفین شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ،پیکر پاک این شهیدان والامقام بر دستان مردم قدردان و شهید پرور شهرری به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) تشییع شد و عده زیادی از مردم نیز با چشمانی اشکبار از ساعت‌ها قبل با حضور در این بارگاه ملکوتی و خیابان‌های اطراف در انتظار فرزندان غیور خود بودند تا با تشییع پیکر مطهر این سربازان رشید جبهه‌های مقاومت از آمریکای جنایت کار و ایادیش اعلام انزجار کنند.

با حضور پیکر‌های مطهر در حرم، فریاد لبیک یا حسین و انتقام خواهی تمام صحن‌ها را فراگرفت، حاضرین با داغ بر دل نشسته و اشک‌های خود شهیدان گلگون کفن را تشییع کردند و یاد و خاطره مجاهدت‌های این سربازان رشید اسلام را گرامی داشتند.

مداحی حاج نریمان پناهی نیز حال و هوای خاصی به این مراسم داد و در ادامه پیکر‌های مطهر شهدا گرد ضرایح مطهر حضرت عبدالعظیم و دوامامزاده مجاور علیهم السلام طواف داده شد و به سمت شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر تشییع و سرانجام در این شبستان آرام گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار