محبوبیت سردار قاسم سلیمانی موجب سوگواری مسیحی و مسلمان برای این سردار دل‌ها شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محبوبیت سردار دل‌ها سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اندازه‌ای است که مسیحی و مسلمان در سوگ او عزادارند.

آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در کلیسای مسروپ مقدس اراک

آیین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی پس از آیین دعاخوانی سال نو میلادی در کلیسای مسروپ مقدس اراک، برگزار شد.
در این آیین کشیش حاضر در کلیسا پس از برگزاری دعا‌های ویژه سال نو میلادی برای شادی روح سردار حاج قاسم سلیمانی نیز آیین دعا خوانی ویژه‌ای برگزار کرد و از خداوند برای این مجاهد شهید، همرزمان و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس علو درجات خواستار شد.

سوگواری مسیحیان و تعزیه شیعیان برای سردار قاسم سلیمانی

تعزیه مجلس شهادت حضرت عباس (ع) یادبود سردار سلیمانی در زرندیه

تعزیه مجلس شهادت حضرت عباس علمدار رشید کربلا یادبود سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی پنجشنبه شب نوزدهم دیماه ۹۸ در محل مهدیه صاحب الزمان (عج) شهر مامونیه اجرا می‌شود.

این مراسم را گروه منتخب تعزیه خوانان شهر مامونیه به منظور ادای دین و بزرگداشت مقام شامخ شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهدکرد.

سوگواری مسیحیان و تعزیه شیعیان برای سردار قاسم سلیمانی

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی روز‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم و هفدهم دیماه ۹۸ در شهر‌های کربلا، نجف، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان تشییع و در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.