رونمایی از چهار محصول جدید آلکاتل

شرکت TCL از چهار گوشی جدید خود به صورت رسمی رونمایی کرد.

رونمایی از چهار محصول جدید آلکاتلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تی‌سی‌ال مدت زیادی است که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند و محصولات جالبی هم در این زمینه برای کاربرانی که می‌خواهند پول کمتری برای خرید گوشی صرف کنند، عرضه کرده است. این شرکت به تازگی چهار محصول جدید خود یعنی آلکاتل 3L، 1S، 1V و 1B را به صورت رسمی معرفی کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات این محصولات جدید می‌پردازیم.


بیشتر بخوانید: گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری 5G را بشناسید +تصاویر


آلکاتل 3L

آلکاتل 3L از بین محصولات تازه رونمایی شده تی‌سی‌ال، در زمره گوشی‌های رده بالا قرار می‌گیرد. نقطه قوت فروش این گوشی در دوربین سه‌گانه آن است. لنز اصلی این دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسل قدرت دارد که با یک لنز ۵ مگاپیکسلی الترا-واید با زاویه دید ۱۱۵ درجه همراه شده است. لنز سوم این دوربین سه‌گانه هم یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو است که دیافراگم f/۲.۴ دارد و برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک به کار می‌آید.

رونمایی از چهار محصول جدید آلکاتل

فراتر از دوربین، آلکاتل 3L دارای یک نمایشگر ۶.۲۲ اینچی از جنس IPS و کیفیت +HD است که آلکاتل نام آن را «نمایشگر وسیع» گذاشته است. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۰ کار می‌کند و پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک روی آن کار گذاشته شده است. در کنار این پردازنده، یک حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی هم روی گوشی کار گذاشته شده است.

باطری آلکاتل 3L دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و جرم این دستگاه روی هم رفته، ۱۶۵ گرم است. 3L در سه ماه اول سال ۲۰۲۰ در اروپا، آسیا، خاور میانه و آفریقا با قیمت ۱۵۵ دلار عرضه خواهد شد. قرار است این گوشی با رنگ‌های آبی، کروم تیره و سبز عرضه شود.

آلکاتل 1S

آلکاتل 1S مانند مدل بالاتر خود، دارای دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود است. لنز اصلی 3L دارای ۴۸ مگاپیکسل قدرت بود، اما شرکت تی‌سی‌ال برای این گوشی خود از لنز ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است و دو لنز ۵ و ۲ مگاپیکسلی مدل قبلی آن، سر جای خود هستند.

رونمایی از چهار محصول جدید آلکاتل

آلکاتل 1S دارای همان صفحه نمایش ۶.۲۲ اینچی استفاده شده در 3L و همان باطری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. پردازنده مورد استفاده در این مدل کمی پایین‌تر از آلکاتل 3L است. پردازنده این گوشی هوشمند مدیاتک MT6762D است. مشخصه دیگری که در این گوشی نسبت به 3L پایین‌تر است، حافظه داخلی آن است که به ۳۲ گیگابایت کاهش یافته است.

این گوشی هوشمند قرار است در اروپا، آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا با قیمت ۱۱۰ دلار و با رنگ‌های سبز و خاکستری عرضه شود.

آلکاتل 1V

محصول بعدی معرفی شده توسط تی‌سی‌ال، آلکاتل 1V است. این گوشی هوشمند نسبت به مدل‌های پیشین معرفی شده، کمی ضخیم‌تر است در صورتی که باطری این گوشی دارای همان ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. آلکاتل 1V نسبت به گوشی‌های هم‌خانواده خود، یک لنز کمتر دارد و تنها با دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی ارائه شده است. پردازنده این گوشی همان پردازنده به کار رفته در 1S (مدیاتک MT6762D) است، اما حافظه رم آن ۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن هم ۳۲ گیگابایت است. در کنار این، 1V از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند.

رونمایی از چهار محصول جدید آلکاتل

این گوشی هم در بازار‌های آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا با قیمت ۸۸ دلار و در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

آلکاتل 1B

آخرین محصولی که تی‌سی‌ال معرفی کرده، آلکاتل 1B است. این تنها محصولی است که نسبت به گوشی‌های دیگر معرفی شده توسط این شرکت از نظر ظاهری متفاوت است و تفاوت آن مشخص است. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچی است که رزولوشن آن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ است و حاشیه صفحه نمایش این گوشی، از بالا و پایین نسبت به هم‌خانواده‌های خود بیشتر است. باطری آلکاتل 1B نسبت به دیگر گوشی‌های این شرکت ضعیف‌تر است و ظرفیت آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. پردازنده این گوشی هم یک پردازنده چهار هسته‌ای مدل QM215 است که با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی همراه شده است. علاوه بر این، 1B می‌تواند از کارت حافظه جانبی پشتیبانی کند. این پردازنده چهار هسته‌ای نمی‌تواند مشکل زیادی برای آلکاتل 1B ایجاد کند چرا که این گوشی یک گوشی اندروید Go است یعنی یک نسخه سبک اندروید ۱۰ روی آن نصب شده است.

رونمایی از چهار محصول جدید آلکاتل

گفتنی است، آلکاتل 1B در بازار‌های اروپا، آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا با قیمت ۶۶ دلار و در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار