مدیر اجرایی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بحث فنی باشگاه تنها دراگان اسکوچیچ نظر می‌دهد و ما دخالتی در آن نداریم.

فرقانی: اسکوچیچ در مورد انتقال آل کثیر به پرسپولیس نظر نهایی را می‌دهدمهران فرقانی مدیر اجرایی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال تشکیل جلسه میان نمایندگان باشگاه پرسپولیس با مسئولان صنعت نفت بیان کرد: علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه اطلاعی از جلسه با نماینده پرسپولیس در  آبادان ندارد و حتی اگر باشگاه پرسپولیس نماینده‌ای هم بفرستد، موضع سرمربی تیم و باشگاه مشخص است، اسکوچیچ به عیسی آل کثیر نیاز دارد و به هیچ وجه راضی نیست این بازیکن به پرسپولیس برود.

او افزود: حتی اگر جلسه هم برگزار شود نظر نهایی اسکوچیچ را به نمایندگاه باشگاه پرسپولیس انتقال خواهیم داد.

او در ادامه عنوان کرد: در ابتدای فصل هم رضا جبیره از یک باشگاه یونانی پیشنهاد خوبی دریافت کرده بود، اما اسکوچیچ  مخالفت خود را با انتقال این بازیکن اعلام کرد و حالا هم او تنها در خصوص حضور یا انتقال بازیکنان تیمش تصمیم می‌گیرد. بحث حوزه فنی فقط با سرمربی تیم است و ما در قسمت مدیریتی باشگاه دخالتی در این امور نداریم. حتی در مورد انتقال بازیکن در رده‌های پایه هم سرمربی نظر نهایی خود را اعلام می‌کند و ما تنها مصوبات هيئت مديره را اجرا خواهيم کرد.

فرقانی در مورد تمایل آل کثیر برای حضور در پرسپولیس بیان کرد: شرایط ما این نیست که به بازیکن راه و چاه نشان دهیم؛ بازیکن با بستن قرارداد به صورت حرفه‌ای هم بازی  و هم پول دریافت می‌کند. اینکه بازیکن شخصا برای رفتن به تیم دیگری تلاش می‌کند، بحثی است حاشیه‌ای که ما در آن ورود نمی‌کنیم. ۱۸  بازیکن ثابت داشتیم که در بازی‌ها  به کار گرفته می‌شدند. ما پتانسیل این را نداریم که بازیکن از دست بدهیم و همه بازیکنان را اسکوچیچ می‌خواهد. همه بازیکنانی که جذب کردیم همگی با نظر نهایی سرمربی بوده و هرکسی هم که جدا شود باز هم با نظر نهایی اسکوچیچ خواهد بود.


بیشتر بخوانید: بی اطلاعی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت از جلسه با نماینده پرسپولیس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار