موسوی گفت: من طرفدار استقلال هستم، اما در این شرایط نمی‌توانم درباره مشکلات مالی تیم صحبت کنم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا موسوی عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال که در تمرین امروز آبی های پایتخت حضور پیدا کرده، درباره مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان این تیم اظهار داشت: من طرفدار استقلال هستم و این تیم را دوست دارم، اما هنوز حکم رسمی من برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه ابلاغ نشده است.


بیشتر بخوانید: مباشری: پول بازیکنان استقلال تا امشب پرداخت می‌شود


موسوی در پاسخ به این سوال که مسئولان باشگاه چه برنامه‌ای برای برطرف کردن مشکلات مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم دارند گفت: به امید خدا زمانی که به طور رسمی عضو هیئت مدیره شوم، درباره مسائل و مشکلات مالی صحبت خواهم کرد.انشالله تمرین امروز برگزار می شود. حدس من این است که بازیکنان امروز تمرین می کنند.

او در واکنش به بی نظمی های صورت گرفته در تمرین امروز استقلال و غیبت بازیکنان این تیم در تمرینات بیان کرد: هر اتفاقاتی که امروز رخ داد، در ادامه مشکلات قبل بود اما مشکلات و دغدغه های مالی بازیکنان باید تا امروز حل شود و این اتفاق خواهد افتاد. برخی بازیکنان مدعی اختلاف حساب با باشگاه هستند و قرار شد برای برطرف کردن اختلافات به باشگاه مراجعه کنند اما مشکل جدی وجود ندارد و مطالبات پرداخت خواهد شد.

عضو جدید هیئت مدیره استقلال در واکنش به این که تمرین رسپولیس برگزار شد و آیا این موضوع در فاصله یک ماه مانده تا شهرآورد پایتخت به استقلال ضربه نمی زند گفت: حتما تمرین امروز استقلال هم برگزار خواهد شد.

موسوی درباره شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات و نارضایتی هواداران این تیم از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: من هوادار استقلال هستم و مطمئنم که تمرین امروز برگزار خواهد شد. اگر هم سرمربی بازیکنی بخواهد جذب می شود اما بیشتر از این نمی توانم صحبتی کنم زیرا هنوز حکم من نیامده و در واقع هنوز به طور رسمی عضو هیئت مدیره استقلال نشده ام.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.