مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان راز محبوبیت سردار سلیمانی را در ابعاد شخصیتی او و اطاعت پذیری اش از ولایت فقیه دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار علی ملک شاهکویی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان امروزدر بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت گفت: حاج قاسم سلیمانی یکی از کسانی است که امروز نقش اساسی در بیداری اسلامی داشته است.

او افزود: سردار سلیمانی فردی بود که ۲۱ سال فرمانده سپاه بود و یک ریال حق ماموریت داخلی و خارج از کشور دریافت نکرد.
 
او کسی بود که در سفرهای خارجی و در بین مردم با هواپیمای مسافربری عادی رفت و آمد می کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان ترور حاج قاسم سلیمانی را حماقت دشمن دانست و گفت: شهید سلیمانی فردی بود که امنیت داخل کشور و جهان اسلام را تامین کرد و راز محبوبیت او در ابعاد شخصیتی اش مانند اعتقاد عمیق او به توحید، اخلاص، اخلاق و اطاعات بی چون و چرا از ولایت فقیه بود.

ملک شاهکویی با اشاره به تشیع با شکوه پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: وقتی همه چیز انسان برای خدا باشد خدای متعال اینگونه دل ها را آرام می کند.

او افزود: در سال ۹۸ توطئه دشمن این بود که نشان دهد مردم پای این انقلاب نیستند اما با این رزمایش بزرگی که ملت برای بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی در سطح کشور اجرا کردند خلاف آن را ثابت کردند.

ملک شاهکوهی گفت: شهادت سردار سلیمانی و تشییع باشکوهش پیوند عمیقی بین مردم عراق و ایران برقرار کرد.
 
انتهای پیام / ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.