نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: سردار سپهبد شهید سلیمانی شخصیت برجسته‌ای بود که جهان اسلام را تحت تأثیر خود قرار داد.

سردار سپهبد شهید سلیمانی جهان اسلام را تحت تأثیر خود قرار دادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: به میهمانانی که از استان‌های همجوار در این محفل حضور دارند، به‌ویژه علمایی که از شهر‌های مختلف در این محفل حضور پیدا کردند و نمایندگان خبرگان استان در رأس آن آیت‌الله خاتمی و نمایندگان مقام معظم رهبری در استان‌ها که خود را رساندند همچنین به شخصیت‌های کشوری و لشکری و رزمندگان و کسانی که سال‌ها با سپهبد سلیمانی همرزم بودند، خیرمقدم می‌گویم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز داشت: سردار سلیمانی شهید نازنین ما در رابطه با بحث تدفین وصیت جدی داشته‌اند که در گلزار شهدای کرمان دفن شوند و در همین راستا در این نقطه چند مکان در نظر گرفته شده و طبق وصیت ایشان و نظر خانواده ایشان در این زمینه اقدام می‌شود.

او ادامه داد: من به سهم خودم از اینکه کرمانی هستم و شخصیت برجسته‌ای که جهان اسلام را تحت تأثیر خود قرار داد هم در حیات هم در شهادتش افتخار می‌کنم و می‌بالم.

امام جمعه کرمان عنوان داشت: امیدواریم امروز در تشییع پیکر سردار نازنین و عزیزمان که به زادگاه خود بازگشته است هم خوب میزبانی از شهید و هم از میهمانانی که از استان‌های دیگر آمدند داشته باشیم و امیدوارم خداوند به همه ملت ایران و خانواده سلیمانی صبر عنایت کند و این غم بزرگی که بر دل ما نشسته به بهترین وجه ممکن خدا جبران کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار