مسئول نمایندگی پایانه و حمل و نقل شهرستان مهاباد گفت: امسال ۳۷۱ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری مهاباد جابجا شدند.

دهبکری مسئول نمایندگی پایانه و حمل و نقل شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در طول ۹ ماهه امسال ۳۷۱ هزار نفر مسافر سفر از طریق ۵۷ هزار و ۷۰۰ سرویس جابجایی پایانه‌های مسافربری مهاباد به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

او با اعلام اینکه بیشترین تردد مسافران از طریق پایانه‌های بین المللی به کشور اربیل عراق صورت گرفته، افزود: امسال ۱۷ و ۳۰۰ نفر نیز از طریق پایانه این شهرستان به خارج از کشور بوده است.

دهبکری با بیان اینکه مسافران پایانه‌های مسافربری از طریق ۷۲ دستگاه اتوبوس، ۱۲۸ دستگاه سواری و ۲۶ دستگاه مینی بوس جابجا شده اند، اضافه کرد: نه تعاونی داخلی، سه تعاونی خارجی و دو تعاونی سواری در مهاباد فعالیت دارند که به طور دایم در طول سال بر عملکرد آن‌ها نظارت می‌شود.

او تصریح کرد: ۱۴ چهارده شرکت حمل و نقل دراین شهرستان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۱ شرکت مسافران را در داخل کشور و ۳ شرکت هم مسافران را به خارج ازکشور جابه جا می‌کنند.

او همچنین ابراز امیدواری کرد با نظارت و خدمات رسانی شایسته در پایانه‌های حمل مسافر، سفری ایمن و خاطره خوشی برای مسافران در طول سال فراهم شود.

مسئول نمایندگی پایانه و حمل و نقل شهرستان مهاباد اضافه کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت‌های مسافربری از طریق سامانه ۱۴۱ یا با مراجعه حضوری به دفتر پایانه اعلام کنند تا در کمترین زمان با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.