استاندار ایلام عنوان کرد؛

رفع مشکلات مردم اولویت اصلی کار مسئولان

استاندار ایلام گفت:رفع مشکلات مردم در این شرایط اولویت اصلی کار مسئولان است.

رفع مشکلات مردم اولویت اصلی کار مسئولانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز سه شنبه ۱۷ دیماه در ادامه دیدار‌های مردمی با جمعی از شهروندان ایلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمی که مدیران دستگاه‌های ذی ربط نیز حضور داشتند، نماینده عالی دولت در استان بر رفع مشکلات مردم در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: بایست اولویت اصلی کار مسئولان حضور در بین مردم و رفع مشکلات آن‌ها باشد.

او ادامه داد: مسئولان علاوه بر پی گیری خواسته‌ها و مطالبات مردمی در مرکز بایست هر هفته برای دیدار با مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان وقت بگذارد.

استاندار ایلام مهم‌ترین جلسه و نشست مسئولان را دیدار با مردم عنوان کرد و افزود: بایست از هر بهانه‌ای برای ارتباط با مردم استفاده کرد چرا که این مردم ثابت کرده اند در هر شرایطی یار و همراه نظام و انقلاب و کشور بوده اند.

در این دیدار حدود ۳۰ نفر از شهروندان ایلامی از اقصی نقاط استان موفق شدند خواسته‌ها و مطالبات خود را با استاندار و دیگر مسئولان استان درمیان بگذارند و در پایان نماینده عالی دولت دستورات لازم جهت رفع مسائل و مشکلات اتخاذ نمود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.