رئیس کمیته امداد سنقر گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه مبلغ ۱۸میلیارد و۲۷۹میلیون ریال زکات جمع آوری گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۶ درصدی داشته است.

 زکاتامجدیان رئیس کمیته امداد سنقر  در گفت و گو با خبرنگار     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اعلام کرد: در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ احیای زکات در جامعه از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه مبلغ ۱۸میلیارد و۲۷۹میلیون ریال زکات جمع آوری گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۶ درصدی داشته است.
امجدیان با تقدیر از مردم مومن و خیرین نوع دوست و شورای زکات شهرستان بیان داشت با تلاش های مجریان و عاملین زکات خوشبختانه فرهنگ احیای زکات و اهمیت آن در راستای مساعدت به نیازمندان و انجام امورات عام المنفعه در سطح شهرستان نهادینه شده است.

او گفت: زکوات جمع آوری شده جهت مساعدت به نیازمندان ، انجام امورات عام المنفعه هزینه گردیده است.



پرداخت  بیش از  ۷۴میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان سنقر 




امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر اعلام کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه تعداد ۲۴۳فقره وام اشتغالزایی به مددجویان امداد شهرستان به مبلغ ۷۴میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

او گفت: وام های پرداختی شامل ۱۷۹ فقره تسهیلات بانکی به مبلغ ۶۶میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال و ۶۴ فقره تسهیلات پرداختی صندوق امدادولایت به مبلغ ۸میلیارد و ۶۴۰میلیون ریال می باشد.

امجدیان یکی از وظایف مهم امداد را اشتغالزایی و کاهش بیکاری مددجویان برشمرد و گفت: مقدار تسهیلات پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ تعداد طرح ۲۰درصد واز لحاظ مبالغ ریالی ۱۰۸درصد رشد داشته است.

او گفت:طرحهای اشتغالزایی در زمینه دامپروری ،صنفی و صنعتی و خدماتی با همکاری مستمر بانک های عامل و کارشناسان اشتغال و مددکاری امداد به مرحله اجرا در آمده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.