ورزشکاران استان قزوین با حضور در زورخانه شهید رجایی یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و همرزمانش را گرامی داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جامعه ورزش و جوانان استان قزوین با حضور در زورخانه شهید رجایی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سوگواری کردند و یاد او و همرزمان شهیدش را گرامی داشتند.

ورزشکاران و پهلوانان زورخانه‌ای استان قزوین در این مراسم ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه و جنایتکارانه آمریکا در ترور سپهبد سلیمانی تاکید کردند که شهادت هنر مردان خداست و دلاور مردان ایران از دشمنان و تهدید‌های آن‌ها باکی به خود راه نخواهند داد.

در این مراسم پهلوانان و ورزشکاران قزوین با ضرب زورخانه به میدان رفتند و با حرکات ورزشی خود، یاد و خاطره رشادت‌ها و جانفشانی‌های حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را گرامی داشتند.

خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان هیات‌های ورزشی، مربیان، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان و نام‌آوران ورزش استان، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم قزوین در این آئین باشکوه ورزشی حضور داشتند.

سخنرانی در وصف رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و تبیین اهداف مجاهدانه این سردار رشید اسلام و مداحی برای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نوحه خوانی از برنامه‌های این مراسم بود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهبه مقاومت حشد الشعبی پس از عمری مجاهدت در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.