تیم یوونتوس نخستین دیدارش را در سال جدید پیروز شد، در حالی که میلان سال را با تساوی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته هجدهم سری آ ایتالیا، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، سه دیدار همزمان برگزار شد که یوونتوس و آتالانتا پیروز شدند میلان تن به تساوی داد.

تیم یوونتوس در ورزشگاه آلیانز شهر تورین، میزبان کالیاری بود که با چهار گل به پیروزی رسید. هر چهار گل بیانکونری در نیمه دوم به ثمر رسید و رونالدو ستاره این تیم در نخستین دیدار سال ۲۰۲۰ بود. ستاره پرتغالی بانوی پیر در این دیدار هت تکرد و در دقایق ۴۹، ۶۷ (پنالتی) و ۸۲ برای تیمش گلزنی کرد. گل دیگر را نیز گونزالو هیگواین در دقیقه ۸۱ به ثمر رساند.

شاگردان ساری با این برد ۴۵ امتیازی شدند و موقتا و تا پیش از بازی امشب اینتر مقابل ناپولی، به صدر جدول سری آ رفت. کالیاری هم با ۲۹ امتیاز ششم است.


بیشتر بخوانید: برشا یک - لاتزیو ۲/ پیروزی عقاب‌های رم در دقایق پایانی 


در دیدار همزمان، تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان سمپدوریا بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان یافت. زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی روسونری، پس از بازگشتش به این تیم در تعطیلات نیم فصل، امشب از دقیقه ۵۵ وارد زمین شد و پس از هشت سال دوباره در سری آ بازی کرد.

میلان با این تساوی ۲۲ امتیازی شد و در رتبه دوازدهم جدول جای دارد. شاگردان رانیری نیز ۱۶ امتیازی شدند و در رتبه شانزدهم جای گرفتند.


بیشتر بخوانید: زلاتان ابراهیموویچ به میلان پیوست


آتالانتا هم در شهر برگامو میزبان پارما بود که با پنج گل حریفش را در هم کوبید. در این بازی الخاندرو گومز، رمو فرئولر، رابین گوسنس و ایلیچیچ (۲) برای میزبان گلزنی کردند. شاگردان گاسپرینی با این برد ۳۴ امتیازی شدند و در رتبه پنجم باقی ماندند. پارما هم با  ۲۵ امتیاز هفتم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سری آ ، دنیای ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار