اولین کانون ارزیابی و توسعه مدیران استان امروز با حضور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی کشور در آذربایجان شرقی افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اولین کانون ارزیابی و توسعه مدیران استان امروز با حضور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی کشور در آذربایجان شرقی افتتاح شد .

ورداسبی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی کشور در آذربایجان شرقی،در مراسم افتتاح این کانون در تبریز هدف از راه اندازی این کانون را شایسته گزینی مدیریت استعداد‌ها نخبه پروری و تربیت مدیران شایسته و توانمند دانست و گفت: برای جلوگیری از هزینه‌ها و نیز خطر رفت و آمد به تهران برای ارزیابی مدیران و نیز برای صرفه جویی در وقت همکاران، این پردیس‌ها شبیه آنچه که در تهران اتفاق می‌افتد در استان‌های مختلف راه اندازی می‌شود تا مدیران در خود استان‌ها ارزیابی و اطلاعات در اختیار بانک اطلاعات قرار گیرد و پس از تایید گواهی شایستگی به همکاران و مدیران صادر شود.

فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه این مراسم افتتاح این طرح را ادای دین به شهدای اسلام دانست و گفت: هر چند شهید قاسم سلیمانی بین ما نیست، اما هر فرد در حوزه وظیفه ذاتی خود در رسالتی که دارد تمام تلاشش را می‌کند تا روی پای خومان بایستیم و به خودکفایی برسیم.

 فتحی گفت: وزارت جهاد کشاورزی از سال ۹۵ به عنوان اولین دستگاه این طرح را آغاز کرده و به تدریج آن را در استان‌ها نیز اجرا کرده است که پردیس ارزیابی مدیران در آذربایجان شرقی بعنوان ۲۴ مین استان راه اندازی و افتتاح شد.

او توجه به منابع انسانی را در اداره‌ها، رسالت سازمان دانست و افزود: اگر بتوانیم مدیرانی را گزینش و برای مواجهه با چالش‌ها تربیت و تقویت کنیم در واقع به منابع انسانی توجه کرده ایم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.