مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى استان کرمانشاه گفت : فرهنگ حسینی زیستن را به برکت خون پاک شهید سردار قاسم سلیمانی به مردمان به ویژه به جوانان آموزش می‌دهیم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى استان کرمانشاه در شورای برنامه‌ریزى اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان، با ابراز تاسف و اندوه بسیار از شهادت سردار سلیمانى، گفت : ایشان مصداق و نمونه دیگرى از واژه مقدس سرباز وطن است.

او گفت : به تعبیرى قاسم سلیمانى، آرش معاصر ایران عزیز اسلامى است که با تمام وجود، جان خودش را در کمان اخلاص گذاشت و مرزهاى امنیت جمهورى اسلامى ایران را تا مدیترانه به جلو برد و امروز ما شاهدیم که این احساس و این همه حمایت قطعا ناشى از آن اخلاصى است که در این مرد بزرگ و آسمانى بودند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى استان کرمانشاه گفت: این محبتی که در دل مردم ایران صرف نظر از جریان، جناح، گرایش، حزب و... هست نشان دهنده اخلاصی است که در این مرد آسمانی بود.

او با بیان اینکه ان‌شاء‌الله به برکت خون پاک این شهید به قدر کافی و وافی استفاده ببریم از این جهت که این فرهنگ را گسترش دهیم و بتوانیم فرهنگ حسینی زیستن را به مردمان به ویژه به جوانان آموزش دهیم.

فاضلی‌زاد افزود: انتشار اخبار و تحلیل این موضوع مهم بین‌المللی به هیچ عنوان نبایستی منجر به شکاف دو ملت ایران و عراق شود و به عکس بایستی وحدت دو ملت را بیشتر کند و یکپارچگی و همبستگی عمومی در قدردانی از سردار سلیمانی مستحکم‌تر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: شهادت سپهبد سلیمانی نبایو موجب کند شدن حرکت ملت ایران و سایر ملت‌های منطقه در مقابله با تفکر داعشی باشد، همانطور که شهادت بزرگان ما مسیر این‌ها را پررنگ‌تر و مهیاتر کرد، یقینا این شهادت انگیزه جوانان ما را برای مقابله با دشمنان در منطقه خاورمیانه و ناکام ماندن آن‌ها، بیشتر خواهد کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.