نماینده مردم خاش و میرجاوه گفت: مراسم تشییع پیکر نماینده ایرانشهر با حضور مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برگزار شد.

باید یک نماینده معین بجای مرحوم امینی فرد در مجلس تعیین شودعلی کرد نماینده مردم خاش و میرجاوه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر محمدنعیم امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر گفت: امروز ساعت ۱۴ مراسم تشییع پیکر این نماینده عزیز در مصلای بزرگ ایرانشهر با حضور مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچون محمدحسین قربانی و یعقوب شیویاری، مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران و بخشداران استان، نمایندگان ادوار استان، فرهیختگان و دانشگاهیان برگزار شد.

او با بیان اینکه حضور پرشور مردم و شخصیت ها در این مراسم بیانگر قدردانی از زحمات و تلاش صادقانه مرحوم امینی فرد بود، افزود: امینی فرد از چهره های دانشگاهی، فرهیخته، خوش اخلاق، صبور، فراجناحی و فراملی بود.

کرد همچنین با اشاره به اینکه براساس قانون مجلس باید یک نماینده معین بجای مرحوم امینی فرد تعیین شود، گفت: مطابق این قانون نزدیک‌ترین نماینده از لحاظ جغرافیایی به حوزه انتخابیه نماینده فوت شده، می تواند مسئولیت آن حوزه را برعهده بگیرد، اما با توجه به فرصت کم باقی مانده از مجلس دهم باید دید که رئیس مجلس چه تصمیمی می گیرد.

نماینده مردم خاش و میرجاوه تاکید کرد: البته حوزه های انتخابیه من، دورازهی و ایرانژاد به حوزه انتخابیه ایرانشهر نزدیک است و دفاتر ما به روی مردم حوزه انتخابیه مرحوم امینی فرد باز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۲۲:۲۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
خدا رحمتش کنه تسلیت برادر
Iran (Islamic Republic of)
بامری
۲۳:۳۱ ۱۷ دی ۱۳۹۸
انسانی بزرگ وزحمتکش بودند پرشکوهترین تشییع جنازه که حتی مصلی از نمازهای عید شلوغ تربود. روحش شاد ویادش همیشه ماندگار
آخرین اخبار