هادیانفر تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان قم و کرمان را تشریح کرد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور تهران-قمسردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با توجه به تراکم بسیار جمعیت در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان‌های خوزستان و مشهد تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای اتخاذ شد.

وی افزود: امروز نیز برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در شهر تهران تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای اندیشیده شد.

سردار هادیانفر درباره تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی در استان قم نیز گفت: تدابیر لازم برای استقبال از پیکر مطهر شهید مقاومت در استان قم اتخاذ شده و همکاران من در پلیس راهور آماده برگزاری مراسم تشییع هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره تمهیدات ترافیکی در استان کرمان گفت: تیم‌های کمکی برای برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به استان کرمان اعزام شدند و شرایط برگزاری مراسم بدون هیچ دغدغه‌ای محیا شده است.

او با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده در محور تهران-قم گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محور تهران-قم از ساعت ۶ صبح تا ۲۰ امشب برای خودروهای سنگین و باری اعمال می‌شود.

سردار هادیانفر به رانندگان توصیه کرد: افرادی که قصد تردد در جاده‌ها را دارند حتما با احتیاط رانندگی کنند تا شاهد حادثه و تصادفی نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار