رئیس اسبق بسیج گفت: تحلیل سید حسن نصرالله از وضعیت منطقه، جبهه مقاومت و کشور‌های اسلامی، روح سردار سلیمانی را شاد کرد.

ثمره خون سردار سلیمانی نابودی پایگاه‌های آمریکایی در منطقه استسردار علیرضا افشار رئیس اسبق سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار قاسم سلیمانی از دوران دفاع مقدس در لشکر ثارالله و در مسئولیت‌های مختلف به گواه هم‌رزمان و یاران خود خود همواره متواضع و فروتن بود و محبت او نسبت به نیرو‌های تحت امر خود در یاد همه باقی مانده است.

او ادامه داد: سردار سلیمانی در طراحی عملیات‌ها همواره باهوش و با ذکاوت عمل می‌کرد نشانه این امر را می‌توان در تربیت نیرو‌های اطلاعات و عملیات و همچنین در طراحی عملیات‌ها از طریق شناخت دقیق دشمن توسط نیرو‌های اطلاعاتی که تربیت کرده بود، می‌توان متوجه شد. نظرات او همیشه در قرارگاه خاتم الانبیاء برای طراحی عملیات‌ها مورد توجه همگان بود از جمله سردار محسن رضایی فرمانده وقت کل سپاه.

فرمانده اسبق سازمان بسیج درباره سایر ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی اظهار کرد: این ویژگی‌ها و پشتوانه‌های تخصصی و معنوی سردار سلیمانی را به سطحی رساند که بعد‌ها با پیاده کردن این تجربیات در یک منطقه وسیع در کشور‌های پیرامونی ما و انتقال این دستاورد‌های فرهنگی و بسیجی و همچنین روحیه شهادت طلبی، جبهه مقاومت را نهادینه کند. البته این دستاورد‌ها با شهادت او از دست نخواهد رفت.

سردار افشار گفت: سید حسن نصرالله در پیام خود گفت که امروز تمام جبهه مقاومت در برابر آمریکا قراردارد و همه نیرو‌های مقاومت را برعلیه آمریکا بسیج کرد.

او در پایان گفت: تحلیل سید حسن نصرالله از وضعیت منطقه، جبهه مقاومت و کشور‌های اسلامی داشت؛ روح سردار سلیمانی را شاد کرد. در واقع، ثمره خون شهید نابودی پایگاه‌های آمریکایی در منطقه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار