فرمانده سپاه فجر گفت: همه اقشار ملت ایران و ملت های منطقه از جمله ملت عراق دلدادۀ شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اسلامی هستند.

همه اقشار مردم با سلایق مختلف دلدادۀ شهید سلیمانی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی با گرامیداشت یاد و پاسداشت مقام والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: کار بزرگ و نقش تاثیرگذار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با استکبار جهانی و بر هم زدن نقشه های پلید آنان برای کشورهای منطقه هرگز از اذهان ملت های مسلمان و مظلوم پاک نخواهد شد.

او با بیان اینکه راهپیمایی و تجمع باشکوه مردم شریف فارس در پاسداشت مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش روز فردا در شیراز برگزار می شود، گفت: بدون شک مردم مومن و انقلابی فارس در این مراسم حضور گسترده ای خواهند داشت و پیام اصلی حضور مردم "حمایت از جبهه مقاومت اسلامی" و تاکید بر ادامه راه این شهید بزرگوار است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه انتقام سختی از جنایتکاران آمریکایی گرفته خواهد شد، گفت: شهادت این مرد حماسه ساز زمینه پیروزی بزرگ بر استکبار جهانی و صهیونیست ها را فراهم خواهد آورد و نام او برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی و در اذهان ملت های آزاده جهان ثبت شده است.

سردار غیاثی افزود: همه اقشار ملت ایران و ملت های منطقه از جمله ملت عراق دلدادۀ شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اسلامی هستند و در چند روز گذشته این دلدادگی خود را با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهدا به اثبات رسانده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.