مدیر عامل بیمه سلامت گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی دهن‌کجی به ترامپ و آمریکایی‌ها است.

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهر موهبتی مدیر عامل بیمه سلامت در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی اظهار کرد: پس از فوت حضرت امام خمینی (ره) فردی که خون او تا این میزان در کشور جاری و ساری شود نداشتیم و این مراسم تشییع پرشکوه نشان از شخصیت برجسته سردار سپهبد قاسم سلیمانی است.

مدیر عامل بیمه سلامت ادامه داد: سردار سلیمانی در دوران حیات و پس از شهادت خود منشأ خیر و برکت بودند و امروز شاهد آن هستیم که شهادت ایشان این چنین موجب همراهی و همدلی مردم و مسئولان شده است.

موهبتی گفت: سردار سلیمانی فردی رسانه‌ای نبود و مشاوران تبلیغاتی نداشت اما امروز می‌بینیم که چگونه در قلب مردم ایران محبوب شده بود و مردم از دورترین نقاط کشور به پایتخت آمده‌اند و تشییع سردار دل‌ها حضور پیدا کنند و سوز از دست دادن سردار سلیمانی بین مردم حس می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: حمایت سردار سلیمانی کمک کرد تا بتوانیم حلقه تحریم ها را بشکنیم


همه کارهای سردار سلیمانی برای خدا و رضای او بود

او اظهار کرد: همه کارهای سردار سلیمانی برای خدا و رضای او بود و خالصانه به مردم خدمت می‌کردند که در نتیجه آن خداوند ایشان را این چنین محبوب قلوب کرده است.

مدیر عامل بیمه سلامت با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی دهن‌کجی به ترامپ و آمریکایی‌ها است، گفت: این حضور پر شکوه ترامپ، آمریکایی‌ها و مدعیان دیپلماسی در غرب را غافلگیر کرد حتی بسیاری از مردم باور نمی‌کردند که این حجم از جمعیت در مراسم سردار سلیمانی شکل بگیرد.

موهبتی اظهار کرد: ما تاکنون تروری فاجع‌بار به این شکل ندیده‌ بودیم آمریکایی‌ها که مدعی دیپلماسی هستند بر خلاف تمام موازین بین‌المللی سردار سلیمانی را که در کشور عراق میهمان بود وقیحانه به شهادت رساندند.

نباید بگذاریم عده‌ای این همدلی‌ها را از بین ببرند

او تأکید کرد: حفظ همدلی مردم امروز بسیار حائز اهمیت است نباید بگذاریم عده‌ای این همدلی‌ها را از بین ببرند و شیرینی حضور پرشکوه میلیونی را تلخ کنند.

مدیر عامل بیمه سلامت تصریح کرد: سردار سلیمانی در خدمت خالصانه به مردم و مطابق رضای الهی پیشرو بودند و ما در سازمان بیمه سلامت باید با الگوبرداری از ایشان این راه را ادامه دهیم.
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار