مشاور سابق فرمانده کل سپاه گفت: سردار سلیمانی توانست جبهه مقاومت را در سراسر جهان تشکیل دهد و به همین دلیل هم آمریکا و صهیونیست‌ها و همه کفار مخالف سردار سلیمانی هستند.

جبهه جهانی مقاومت حاصل تلاش‌های سردار سلیمانی استسردار مرتضی قربانی مشاور سابق فرمانده کل سپاه صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سردار قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان مقتدر، مخلص، مومن و ولایتمدار نظام جمهوری اسلامی بود که برای نظام اسلامی از تمام هستی خود مایه گذاشت و به مردم ایران و جهان اسلام چندین برابر عمر خویش خدمت کرد؛ این شهید بزرگوار توانست جبهه مقاومت را در سراسر جهان تشکیل دهد و به همین دلیل هم آمریکا و صهیونیست‌ها و همه کفار مخالف سردار سلیمانی هستند.

او ادامه داد: سردار سلیمانی و ملت مسلمان ایران و جهان اسلام بر صورت آمریکای جهانخوار و صهیونیست‌ها آنچنان سیلی زدند که آنها به این نتیجه رسیدند که از پس این نظام بر نمی‌آیند. به همین دلیل هم آمریکا با تمام توان ابرقدرتی خود وارد شد و سردار سلیمانی و ابومهدی که هر دو از رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند را به شهادت رساندند. امروز خون آنها به خون عزت و شرافت مبدل شد.

مشاور سابق فرمانده کل سپاه گفت: قطعا در آینده نزدیک از خون این شهدا جوانانی تربیت خواهند شد که مانند سردار سلیمانی خواهند بود. استکبار جهانی یک غلطی کرد و قطعا چنان سیلی بر صورت او خواهد خورد که توان برخاستن نداشته باشد.

او درباره تصمیم پارلمان عراق در اخراج نظامیان آمریکایی هم اظهار کرد: اخراج نظامیان آمریکایی کار بسیار خوب و شایسته بود و باید آنها را مانند تفاله و زباله از کشور خود به بیرون بریزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار