رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: حمله هوایی آمریکا به خودروی حامل سردار سلیمانی نشانه نومیدی واشنگتن و صهیونیست‌ها از رویارویی با جبهه مقاومت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی که با حضور دانشگاهیان استان در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد، بیان کرد: حمله هوایی آمریکا به خودروی حامل سردار سلیمانی حماقت ویژه‌ای بود که نشانه نومیدی واشنگتن و صهیونیست‌ها از رویارویی با جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام عباس دشتی  افزود: آمریکا با ترور شهید سلیمانی در مسیر تاریکی قدم برداشت و بهای سنگینی خواهد پرداخت، زیرا بهای خون او سر‌های نظامیان و افسران آمریکایی و پایگاه‌های این کشور در منطقه است.

او، ادامه داد: بهای خون سپهبد سلیمانی چیزی جز سقوط رژیم صهیونیستی نخواهد بود و آمریکا باید بداند که جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در برابر این جنایت تروریستی کوتاه نخواهند آمد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر تاکید کرد: آمریکا همه را بسیج کرده که یا تماس بگیرند یا با وزیر خارجه دیدار کنند اما باید بداند که انتقام قطعی است و این جمهوری اسلامی ایران است که مکان، زمان و چگونگی اقدام و مقابله‌به‌مثل را تعیین خواهد کرد و ضربه شست جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی را نشان خواهد داد.

حجت‌الاسلام دشتی گفت: همه موجودیت آمریکا در منطقه، هدف موشک‌ها و پاسخ حتمی جبهه مقاومت خواهد بود و از امروز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغازشده و به‌زودی در قدس شریف نماز خواهیم خواند و امت اسلامی هزاران قاسم سلیمانی خواهد داشت.

او با بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی از نقش موثر این شهید در تحولات منطقه یاد کرد و افزود: شهید سلیمانی اجازه نداد هیچ‌یک از سیاست‌های راهبردی آمریکا در منطقه عملیاتی شود.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: خون شهید ابو مهدی در ملت قهرمان عراق و حشد الشعبی خواهد جوشید و آمریکایی‌ها باید بساط خود را جمع کنند و از منطقه خارج شوند وگرنه باید خسارات زیان باری را بپردازند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.