معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه با اشاره به جایگاه شهدای انقلاب اسلامی در جامعه گفت: شهادت کمترین پاداش معنوی و اخروی برای شهید سردار سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شعفی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه در جلسه هماهنگی بزرگداشت شهید سردار سلیمانی در مراغه با اشاره به جایگاه شهدای انقلاب اسلامی در جامعه گفت: شهادت، کمترین پاداش معنوی و اخروی برای شهید سردار سلیمانی بود.

شعفی  افزود: آن سردار شهید، نقش مهمی در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی داشت که باید به صورت شایسته ارج نهاده شود.

او افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های جهاد و شهادت در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری مورد حمایت نظام سلطه مجاهدت‌های بسیاری داشته است.

او گفت: در این راستا، آیین گرامیداشت یاد و خاطره این سردار رشید اسلام با حضور اقشار مختلف مردم، بازاریان و سازمان‌های مردم نهاد عصر فردا در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: تکریم این شهید، تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است.

سرهنگ رشیدی افزود: رزمندگان و همرزمان شهید سردار سلیمانی، به دلیل شخصیت و ویژگی‌های بارز اخلاقی، پرورش یافته مکتب ایثار و شهادت هستند.

او گفت: در این راستا، مراسم بزرگداشت آن شهید بزرگوار باید در شان این شخصیت مجاهد اسلامی و انقلابی باشد، زیرا حق بزرگی بر گردن امت اسلامی داشته است.

او با اشاره به برگزاری آیین گرامیداشت شهید سردار سلیمانی در این شهرستان افزود: به پاس مجاهدت‌های این سردار شهید، از ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۷.۳۰ عصر روز سه شنبه در مسجد جامع، مجلس بزرگداشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.