امام جمعه بخش مرکزی یزد در مسجد ریک شهرستان یزد در اجتماع بازاریان گفت: سردار سلیمانی کوه بلند ایران است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام  سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در اجتماع بازاریان یزد، گفت: شهید سلیمانی از ۲۳ سالگی در راه جهاد با خدا قدم گذاشت و حدود ۴۰ سال در راه خدا خدمت کرد.

او با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی دنیایی را تکان داد، گفت: انسان‌ها باید برای از دست دادن چنین فردی اشک بریزند. مدرسی گفت دشمن فکر می‌کند می‌تواند راحت بخوابد، اما دریغ از اینکه در ایران سلیمانی‌ها وجود دارد و سلیمانی‌ها ظهور خواهد یافت.

حجت الاسلام مدرسی افزود: هدف سردار سلیمانی شهادت در راه خدا بود و به هدفش رسید.

او گفت: سردار سلیمانی تنها فرمانده نظامی نبود، او کارش فتح و فتوح نبود بلکه در کنار جنگ نظامی سخت، جنگ نرم را در پیش گرفت وبا همین جنگ نرم به دنبال وحدت و یکپارچگی مردم بود.

مدرسی هدف شهید سلیمانی از سفر به عراق را یکپارچگی مردم عراق دانست که ناگهان به شهادت رسید و این موضوع ترس دشمن از سردار سلیمانی را آشکار کرد.

به گفته حجت الاسلام مدرسی همگان باید بدانند بدون هیچ تردیدی راه سردار سلیمانی ادامه خواهد یافت و همرزمان این شهید خواب را برچشمان دشمن حرام خواهند کرد.

مدرسی افزود شهید سلیمانی انسانی بود که با رفتنش ما را برای نبرد با دشمن مصمم‌تر کرد و امروز وظیفه تک تک ما شناسایی راه و هدف این شهید بزرگوار است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار