معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان گفت: سند تدابیر و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با جرائم انتخاباتی تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دارینی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان در سومین جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی استان گفت: هدف ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، توجیح و هشدار به سوء استفاده کنندگان از مطبوعات و فضای مجازی است و در مرحله بعدی برخورد جدی و قاطع می‌کنیم.

او با اشاره به اهمیت سلامت انتخابات تصریح کرد: موضوع مدیریت تبلیغات در انتخابات باید در دستور کار قرار گیرد و ستاد‌های انتخاباتی با نیروی انتظامی در خصوص محل‌های ستاد‌های انتخاباتی خود باید هماهنگی کنند.

دارینی با اشاره به اهمیت رصد فضای مجازی بیان داشت: خوشبختانه در استان تخلف انتخاباتی مهمی در فضای مجازی گزارش نشده است. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،گفت: امروز سومین جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی استان برگزار شد که هدف از این جلسه بومی سازی سند تدابیر و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با جرائم انتخاباتی بود.

او افزود: تمامی رسانه‌ها و مطبوعات استان رصد می‌شوند و در صورت تخلفات انتخاباتی در مرحله اول تذکراتی داده می‌شود و در مراحل بعدی برخورد جدی و قاطع می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.