مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با تاکید بر اهمیت مسائل زیست محیطی و ضرورت توجه دفتر اجتماعی و دستگاههای مرتبط، برگزاری نشست های موضوعی را تقویت کننده تعاملات سازمان ها با سمن ها دانست.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   نشست تخصصی سازمان های مردم نهاد حوزه محیط زیست و منابع طبیعی استان کرمانشاه با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و اعضای این تشکل ها برگزار شد.

فریبرزنجفی مهر با بیان اینکه تشکیل هیات اندیشه ورز تشکل های مردم نهاد در استان در دستور کار معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استان قرار گرفته افزود: هدف از تشکیل نشست موضوعی، تعامل با دستگاههای مربوطه و تعیین نمایندگان سمن هادر هیات اندیشه ورز تشکل های استان است.

در ادامه این نشست اعضای سمن های محیط زیست و منابع طبیعی استان نقطه نظرات و دغدغه های خود را بیان داشته و راهکارهایی را ارائه دادند. همچنین در این نشست کولانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز به سوالات و شبهات مطرح شده از سوی تشکل ها پاسخ داد.

در پایان این نشست، انتخابات  2 نفر از اعضای تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی استان برای عضویت در هیات اندیشه ورز تشکل های مردم نهاد برگزار و افشین عبدالهی نژاد و خانم شادی میرزایی به عنوان عضو اصلی و کامبیز کرمی به عنوان عضو علی البدل هیات مذکور انتخاب و تعیین شدند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.