مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه به فاصله سه روز مانده به رقابت‌های کشتی جام تختی، گفت: برای میزبانی از چهلمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی مهیا هستیم.

جام تختیبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  صابر رحیمی در مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه که امروز (۱۵ دی) در سالن هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، بااشاره به همراهی همه مسئولین استانی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، گفت: طی روز‌های گذشته جلسات متعددی را با استاندار و دیگر مسئولین ذیربط استان داشتیم و همه چیز را برای برگزاری باشکوه و مطلوب این رقابت‌ها آماده کرده‌ایم.

او به چند دوره میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی جام تختی هم اشاره کرد و گفت: برگزاری این چند دوره تجربیات خوبی را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم برای این دوره هم آمادگی لازم را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه باتاکید بر اینکه ورزش کرمانشاه در شرایط روبه رشدی حرکت می‌کند، عنوان کرد: در دو سه سال گذشته تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا ورزش استان را از حاشیه‌ها دور کنیم، روی رشد آن تاکید کنیم و صداقت داشته باشیم.

جلال عزیزی معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این مجمع هیات بدنسازی و پرورش اندام را یکی از موفق‌ترین هیات‌های استان خواند و گفت: درحال حاضر برخی مشکلات همچون استفاده از مکمل‌های ورزشی غیرمجاز بین ورزشکاران این رشته وجود دارد که باید در کنار افزایش نظارت‌ها، بصورت ریشه‌ای برای حل آن چاره اندیشی کنیم.

او تاکید کرد: یکی از راه‌های کاهش میزان استفاده از این مکمل‌ها، افزایش میزان آگاهی ورزشکاران و مربیان این رشته با ارائه آموزش‌ها و اطلاع رسانی لازم است.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه در پاسخ به درخواست رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان درخصوص اختصاص یک سالن به این رشته در کرمانشاه، عنوان کرد: اعتباراتی که داریم محدود است و باید صرف پروژه‌های عمرانی ورزشی نیمه کاره شود، برای همین نمی‌توانیم سالن جدیدی را برای این هیات بسازیم.

او تاکید کرد: باتوجه به اینکه رشته بدنسازی و پرورش اندام رشته‌ای پرمخاطب است، بخش خصوصی به خوبی از این رشته حمایت می‌کند و هیات می‌تواند از ظرفیت این بخش برای در راه اندازی سالنی اختصاصی استفاده کند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.