رئیس حوزه هنری کردستان گفت: پردیس سینمایی بهمن سنندج از اول فروردین تا پایان آذر میزبان ۱۵۰ هزار و ۲۸۵ تماشاگر در سه سالن نمایش برای تماشای فیلم‌های اکران شده، بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امین مرادی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۷ هزار و ۳۴ نفر از این تعداد تماشاگر به صورت اینترنتی و مابقی نیز با مراجعه حضوری از گیشه‌های موجود در سینما اقدام به تهیه بلیت کرده و به تماشای فیلم‌های مورد نظرشان نشسته‌اند.

او با بیان اینکه از اول امسال ۵۶ فیلم با موضوعات مختلف در سه سالن نمایش پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران شده است، افزود: از میان این فیلم‌ها مطرب، متری شش و نیم، رحمان ۱۴۰۰، تگزاس ۲ و شبی که ماه کامل شد دارای بیشترین تعداد تماشاگر بوده‌اند.

رئیس حوزه هنری کردستان به فیلم‌های موجود بر پرده سینما بهمن اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر فیلم‌های جان‌دار، سونامی، مطرب، بنیامین، منطقه پرواز ممنوع، جهان با من برقص، چشم و گوش بسته و زغال در سانس‌های مختلف و در سه سالن نمایش این پردیس اکران می‌شود.

او تاکید کرد: با توجه به اعلام سه روز عزای عمومی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همزمان با سراسر کشور، پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه ۱۳ تا ۱۵ دی تعطیل است و هیچ فیلمی اکران نخواهد شد.

مرادی گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.cinematicket.org و با ورود به بخش انتخاب سینما نسبت به تهیه بلیت فیلم‌های مورد نظر خود با امکان انتخاب صندلی اقدام کنند.

او با بیان اینکه پردیس‌های سینمایی حوزه هنری کردستان جزو پر مخاطب‌ترین سینما‌های کشور هستند، ابراز امیدواری کرد، استقبال بی نظیر مردم فرهنگ دوست استان از برنامه‌های فرهنگی همچنان تداوم داشته باشد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.