دبیرکل جبهه جهادگران با اشاره به شخصیت والای شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این قهرمان جهانی نتیجه تربیت و تفکر جهادی بود.

شهدا انسان‌های برگزیده‌ای هستند که وجودشان موجب برکت و در شهادتشان حکمت استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وهاب عزیزی در همایش "ستایش سردار" که به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود در جمع شعرا و مادحین اهل بیت علیهم السلام گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا فضیلت است؛ و بهترین نکوداشت یاد شهدا تبیین هدف و خواست گاه فکری و مکتبی شهداست.

در همایش ستایش سردار حدود ۶۰ نفر از شعرا و مرثیه سرایان دعوت شده بودند که تعداد ۱۴ نفر از آن‌ها در وصف سردار سلیمانی شعر خوانی و مدیحه سرایی کردند.

دبیرکل جبهه جهادگران با اشاره به شخصیت والای شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این قهرمان جهانی نتیجه تربیت و تفکر جهادی بود. نهادینه شدن تفکر جهادی دستاورد شگرف انقلاب اسلامی ایران است که تمامی مرز‌ها و محدودیت را شکسته و ناممکن‌ها را ممکن می‌کند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: مبنای تفکر جهادی، تقدم اجر معنوی و اخروی بر پاداش مادی و دنیوی است. تفکر جهادی عامل تمام موفقیت‌ها بوده و فتنه‌ها را کور می‌کند.

او افزود: در چله دوم انقلاب بایستی تلاش کنیم تا گفتمان تفکر جهادی جهانی شود.

وهاب عزیزی به حکمت و برکت شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد و گفت: از بامداد روز جمعه پس از خبر شهادت سردار دلها؛ سرتاسر ایران عاشورایی شده و یک وحدت وصف ناپذیری بر کشور حاکم شده است. سردار دلها؛ دل‌ها را به هم نزدیک کرده است. این نعمت بزرگ را قدر بدانیم و اجازه ندهیم منافقین و مرتجعین در صفوف ملت تخم فتنه بکارند.

دبیرکل جبهه جهادگران تاکید کرد: سردار سلیمانی به عنوان پرچمدار محور مقاومت در مقابل محور شرارت به سرکردگی آمریکا ایستاده بود؛ لذا همه محور مقاومت از سوریه، لبنان، عراق، یمن تا ایران خونخواه سردار سلیمانی هستند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: همه ما خواهان انتقام خون سردار دل‌ها هستیم؛ انتقامی سخت، دقیق، حساب شده و کمر شکن؛ انتقامی که کمر مار هفت سر محور شرارت را بشکند.

او در پایان گفت: ما اطمینان داریم که با تدبیر؛ راهبری و رهبری هوشمندانه حضرت آیت الله خامنه‌ای این مهم شدنی است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار