به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ پانزدهم دی ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

سناریو‌های نحوه واکنش ایران به اقدام تروریستی آمریکا

کارشناسان معتقدند استراتژی ایرانی‌ها برای مواجهه با واشنگتن، مبتنی بر اجتناب از منازعه مستقیم نظامی و اتخاذ گام‌های مؤثر در جهت به دردسر انداختن آمریکاست.

 

پیام دختر سردار سلیمانی به ترامپ

فرزند سردار شهید قاسم سلیمانی درباره شهادت پدرش با شبکه المنار گفتگو کرد.

 

بازتاب تشییع پیکر سردار سلیمانی در رسانه‌های جهان

حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرهای اهواز و مشهد در رسانه‌های مختلف جهان بازتاب داشت.

 

هکر‌های ایرانی به یک سایت دولتی آمریکا نفوذ کردند

بنابر اعلام خبرگزاری فرانسه، هکر‌های ایرانی با نفوذ به یک سایت دولتی آمریکا، پیام‌هایی را منتشر کرده‌اند مبنی بر این که انتقام سردار سلیمانی را از آمریکا خواهند گرفت.

 

العالم: شناور‌های آمریکایی ۱۰۰۰ کیلومتر از محدوده ایران، بیشه شیران عقب‌نشینی کردند

شبکه العالم در گزارشی اختصاصی از عقب‌نشینی ۱۰۰۰ کیلومتری تمام شناور‌های آمریکایی از محدوده آب‌های ایران پس از تنش‌آفرینی اخیر واشنگتن خبر داد.

 

شمارش معکوس برای خروج آمریکا از منطقه

شبکه المیادین در گزارشی به بررسی تحولات اخیر منطقه پرداخت و اعلام کرد شمارش معکوس برای خروج آمریکا از خاورمیانه آغاز شده است.

 

طرح اخراج نیروهای آمریکایی از عراق تصویب شد

پارلمان عراق امروز با اکثریت آرا طرح اخراج نیروهای آمریکایی از خاک این کشور را تصویب کرد.

 

سید حسن نصرالله: شهادت حاج قاسم و المهندس آغازگر تاریخی تازه است/ کفش سلیمانی ارزشش از سر ترامپ بیشتر است

دبیرکل حزب‌الله لبنان اقدام تروریستی آمریکا در شهادت سردار مقاومت و نایب‌رئیس الحشد الشعبی و چرایی ارتکاب این جنایت در این برهه زمانی را تشریح کرد.

 

گردان‌های اهل الحق: پهپاد آمریکایی از کویت برخاسته بود

گردان‌های اهل الحق عراق در بیانیه‌ای اعلام کردند پهپاد آمریکایی که در عملیات به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت از آن استفاده شد، از کویت به پرواز درآمده بود.

 

واکنش بایدن به تهدیدات توئیتری ترامپ علیه ایران

معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور، توئیت تهدیدآمیز ترامپ علیه ایران را «خطرناک و غیرمسئولانه» خواند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
آمريكا كشور جالبيه يكي غلط ميكنه يكي ماست مالي ميكنه يكي جنگ ميكنه ،يكي غلط كردم را ميگه ،يكي جنايت ميكنه ،يكي آدم هاي بيخاصيت رو پيش كش ميكنه ،واقعا آنها فكر ميكنن دنيا مثل خودشون احمقه !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار