واکنش باشگاه‌ها وهمچنین ورزشکاران قهرمان استان که درمیادین مختلف مدال‌های متعددی کسب کرده اند نسبت به شهادت ستاره شب‌های پرفروغ غربت سردار دل‌ها وهمیشه فرمانده ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،واکنش باشگاه‌ها وهمچنین ورزشکاران قهرمان استان که درمیادین مختلف، مدال‌های متعددی کسب کرده اند نسبت به شهادت ستاره شب‌های پرفروغ غربت، سردار دل‌ها وهمیشه فرمانده، ادامه داردو آنان درفضای مجازی خود، جنایت آمریکایی‌ها دراین باره را به شدت محکوم کرده وکماکان محکوم می‌کنند.

فرزاد باهر ارسباران، قهرمان شمشیربازی جهان:

سلام بر آن‌هایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم، سلام بر آن‌هایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند. سلام بر شهید حاج قاسم سلیمانی

اسدالله عظیمی، قهرمان مسابقات پارالمپیک:

خبر شهادت سرداردل‌ها، واقعا شوکه کننده بود، شهادت ایشان خواست الهی بود تا ملت جهان بیدارتر شوند.

فرزاد عبداللهی، قهرمان تکواندوی جهان:

سردار سلیمانی از دوران کودکی مان برای ما قهرمان ملی است، مرد بزرگی که سال‌ها برای کشورمان جان بر کف خدمت کرد و به فیض شهادت نائل آمد.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور:

شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، افتخار ایرانیان و جهان اسلام بود که نام ایشان لرزه بر اندام دشمنان و مستکبران می‌انداخت و شهادت، بهترین هدیه به این دلاور مرد و شهید زنده بود که سال‌ها، در آرزوی شهادت، در جبهه‌های حق علیه باطل، جنگید و بی‌شک، مسلمانان سراسر جهان، این جنایت آمریکا را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و راه آن شهید بزرگوار هم، ادامه خواهد داشت.

اتابک زارعی، بازیکن بومی تیم ماشین سازی تبریز:

فقدان سردار سلیمانی درد بزرگی برای کشور است و نه تنها من، بلکه همه ملت ایران آن شهید را عاشقانه دوست داشتند

باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز:

شهادت هنر مردان خداست و دور از عدالت الهی است که پایان زندگی دلیرانی همچون سردار سلیمانی با غیر از شهادت رقم بخورد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.