به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.


رمزگشایی از زبان بدن ترامپ در کنفرانس خبری ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
آمریکا پس از آنکه شطرنج خاورمیانه را به ایران باخت، مهره وزیر حریف را به ناحق از زمین بیرون انداخت و حالا هر چه ترامپ تلاش کرد این اقدام تروریستی را ماستمالی کند، نتوانست.


خودنمایی رسانه‌های معاند در شهادت سردار سلیمانی؛ حنجره‌های شیطان را بهتر بشناسید
شهادت سردار سلیمانی موجب واکنش بسیاری از ایرانیان و محکوم کردن این حادثه تروریستی شد. با این‌وجود شبکه‌های فارسی زبان خارجی رویکردی ضد مردمی نسبت به این حادثه نشان دادند.


دور این ۵ خوراکی خطرناک را هرچه سریعتر خط قرمز بکشید
این روز‌ها بسیاری از خوراکی‌ها از محبوبیت بالایی برخوردارند، اما متاسفانه اغلب این خوراکی‌ها یا به شکل بهداشتی تهیه نشده اند یا کالری و قند بیش از حدی دارند و در نتیجه برای سلامتی خطرناک محسوب می‌شوند.


سردار قاآنی فرمانده در سایه‌ای که به میدان آمد؛ حرکت پرشتاب در مسیر حاج قاسم
ناشناخته ماندن سردار قاآنی علیرغم نقش مهم و راهبردی که در نیروی قدس سپاه داشت، باعث شده بود به او لقب «فرمانده در سایه» و «مغز متفکر» بدهند.


بازداشت دو تبعه عراقی و سوری در ارتباط با ترور سردار سلیمانی
مسئولان عراقی دو تبعه سوری و عراقی را در ارتباط با ترور سردار سلیمانی دستگیر کردند.


طالع‌بینی چینی سال ۲۰۲۰ براساس سال تولد شما
در آغاز سال ۲۰۲۰، طالع امسالتان را بر اساس نشانه‌های زودیاک بررسی کنیم. قبل از هر چیز باید بدانید که در چه سال میلادی متولد شده اید.


دختر جوان: دوست داشتم آزاد باشم اما در منجلاب فساد غرق شدم
دختر ۲۱ ساله‌ای است که توسط نیرو‌های گشت انتظامی و به اتهام فرار از منزل به کلانتری هدایت شده بود درباره سرگذشت تلخ خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری آبکوه مشهد توضیحاتی ارائه داد.


انتقام سخت ایران برای ترور سردار سلیمانی چه خواهد بود؟
شهادت سردار قاسم سلیمانی و وعده موکد ایران بر انتقام از آمریکا به دلیل ارتکاب این جنایت سبب گمانه زنی‌ها در مورد زمان، مکان، نوع و چگونگی گزینه اقدام تلافی جویانه ایران شده است.


بریدن گوش خواستگار در خشم ۲ برادر عروس
مرد جوان وقتی به خواستگاری دختر موردعلاقه اش رفت نمی‌دانست گوشش را خواهند برید.


آمریکایی‌ها فاتحه تردد امن در منطقه را بخوانند؛ نظامیان کت و شلواری را این‌بار با تابوت تحویل بگیرید!
پس از عبور آشکار آمریکا از یک خط قرمز واضح که منجر به شهادت مظلومانه، اما پر افتخار سردار سلیمانی شد، قطعا دیگر مراعاتی برای تردد امن نیرو‌های مسلح، آمریکا وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار