سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و تیم نخست آسیاست، اما دیگران هم با تمام توان تلاش می‌کنند المپیکی شوند.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل و کارشناس والیبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شرایط این روز‌های تیم ملی کشورمان گفت: مسابقات انتخابی المپیک مهم‌ترین بازی‌های چند سال اخیر والیبال کشورمان از نظر اهمیت است و محک جدی برای تیم ملی به شمار می‌رود ، به هر صورت این مسابقات ورودی المپیک از معتبر‌ترین بازی‌های والیبال جهان است و باید با دقت عمل شود.

او افزود: تیم اول آسیا هستیم و به تازگی هم قهرمان قاره کهن شدیم، اما کار سختی در پیش داریم و تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند تا به المپیک برسند و با توان دو چندان در این بازی حاضر می‌شوند ، با این حال ما آمادگی لازم را داریم و اگر تمام شرایط لحاظ شود و ثبات وجود داشته باشد می‌توانیم به راحتی به المپیک برسیم.


بیشتر بخوانید: والیبالیست‌ها در آستانه شگفتی سازی دیگر/ کار نه چندان آسان شاگردان کولاکوویچ در چین


سرمربی تیم کاله آمل درباره مسابقات انتخابی المپیک و حریفانمان در این بازی‌ها بیان داشت: ژاپن که میزبان رقابت‌های المپیک است در این مسابقات غایب خواهد بود، ولی در ۵ دوره از مسابقات المپیک سه مرتبه استرالیا در آن حضور داشته است این یعنی که استرالیا حریف دست کمی نیست و ساختار خوبی برای حضور در المپیک را دارد و همواره به این اتفاق مهم فکر می‌کند و همین می‌تواند کار ما را مشکل کند.

کره‌جنوبی هم تیم قدیمی و خوبی است و چین هم که میزبان این رقابت هاست لیگ خودش را آغاز نکرده و پس از رقابت‌های انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا بازیکنان این تیم در اردو هستند تا با شرایط ایده آل و فوق العاده پا به این مسابقات بگذارد، این مسابقات را نمی توان با رقابت‌های قهرمانی آسیا مقایسه کرد و کار دشوار تر است اما ما پتانسیل بالایی داریم و در شرایطی هستیم که اگر اشتباهی نداشته باشیم و مشکلی به وجود نیاید بدون دردسر المپیکی می‌شویم ، قطعاً جدی‌ترین حریف ما در این مسابقات و استرالیا خواهد بود.

عطایی در پاسخ به این سوال که برای حضور در این مسابقات نفراتی، چون قائمی ، غفور و غلامی تیم ملی را همراهی نمی‌کنند و در عوض نفراتی، چون محمودی و میرزاجانپور به ترکیب تیم اضافه شده‌اند بیان داشت: ما چرخه تولید بازیکن داریم و من فکر می‌کنم این مسئله که سه بازیکن خوب ما در ترکیب تیم ملی حضور ندارد تاثیر چندانی در تیم ملی نداشته باشد، اما به هر صورت غفور بازیکن با کیفیت و خوبی است و اثر زیادی در تیم ملی دارد، ولی به هر صورت روند ما به گونه‌ای است که بازیکنان خوبی دارند و خیلی جای نگرانی برای این مسئله وجود ندارد هر یک از بازیکنان ما ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و می‌توانند برای تیم ملی مثمر ثمر باشد.


بیشتر بخوانید: ملی پوشان والیبال ایران به مصاف قطر می‌روند


سرمربی تیم والیبال کاله آمل درباره بازی‌های لیگ برتر و برنامه دیدار‌های معوقه شان بیان داشت: هنوز برنامه رسمی از طرف فدراسیون به ما اعلام نشده است، اما قرار است از تاریخ ۲۹ دی بازی‌های محقق هم آغاز شود.

بهروز عطایی در پایان بیان داشت: بازی معوقه من باید طبق مسئله‌ای که مطرح شده با بازیکنان اصلی و بازیکنانی که در نیم فصل اول تیم را همراهی می‌کردند انجام شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار