روزنامه جام جم در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری، در طرحی با عنوان «نشان ایرانی» اقدام به انتشار آگهی رایگان برای تولیدکنندگان ایرانی می‌کند.

تبلیغ کالای ایرانی در روزنامه جام جم رایگان شدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه جام جم در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وظیفه رسانه‌ها در تبلیغ کالا‌ها و نشان‌های ایرانی و همسو با سیاست‌های کلان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در طرحی با عنوان «نشان ایرانی» اقدام به انتشار آگهی رایگان برای تولیدکنندگان ایرانی می‌کند.

بر پایه این گزارش، کلیه تولیدکنندگان کالای ایرانی که دارای حداقل ۵۰ نفر و حداکثر ۹۰۰ نفر کارمند و کارگر بیمه شده باشند؛ می‌توانند از فضای تبلیغاتی در نظر گرفته شده در روزنامه، ضمائم و سایت جام جم از ابتدای دی‌ماه تا پایان سال جاری بهرمند شوند.

در این طرح به تولید کنندگان کالای ایرانی حداقل ۲۴ کادر آگهی معادل ۲۴۰ میلیون ریال و حداکثر ۱۰۶ کادر معادل ۱۰۲۰ میلیون ریال به صورت رایگان در بازه زمانی اعلام شده اختصاص می‌یابد.

تولیدکنندگان کالای ایرانی می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص طرح «نشان ایرانی» به پایگاه JAMEJAMDAILY.IR مراجعه کنند و تمامی مراحل ثبت نام و ارائه مدارک را به صورت غیرحضوری و‌از طریق همین درگاه انجام دهند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار