شهرستان جدید اوز آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات دوم اسفند اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی‌اصغر علی‌پور سرپرست فرمانداری اوز گفت: پس از تشکیل فرمانداری ۹۰ نفر از معتمدمان شهرستان را شناسایی و از این تعداد ۳۰ نفر برای تشکیل هیات اجرایی به اعضای هیات نظارت معرفی شدند و تاییدیه‌های لازم در ارتباط با آنان اخذ شد.

او، بیان کرد: پس از تشکیل جلسه با این ۳۰ نفر، هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات، برگزیده شدند.

علی پور تصریح کرد: تا کنون هیات اجرایی انتخابات در بخش مرکزی شهرستان و بخش بیدشهر تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات دوم اسفندماه هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان اوز ادامه داد: در جلسات هیات اجرایی تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای در شهرستان مشخص شد که در مجموع ۳۲ شعبه در سطح شهرستان فعال خواهد بود که از این تعداد ۱۴ شعبه مربوط به بخش مرکزی و ۹ شعبه مربوط به بخش بیدشهر است.

او، افزود: همچنین از این تعداد، هشت شعبه شهری داریم که ۶ شعبه آن ثابت و ۲ شعبه آن سیار است و ۱۵ شعبه روستایی داریم که ۱۲ شعبه ثابت و سه شعبه آن سیار است.

سرپرست فرمانداری شهرستان اوز اضافه کرد: هیات بازرسی انتخابات نیز در شهرستان اوز تشکیل شده و بازرسان و سربازرسان شعب اخذ رای شناسایی و اطلاعات آنان در سامانه جامع انتخابات ثبت شده است.

علی پور اظهار کرد: سه برابر شعب اخذ رای، نمایندگان فرماندار برای حضور در پای صندوق‌های رای شناسایی شدند و کاربران شعب اخذ رای نیز انتخاب شده‌اند.

او، تاکید کرد: برای برخی امکانات لازم برای برگزاری انتخابات از جمله خودرو پیش‌بینی‌های لازم انجام شده که در جلسه ستاد انتخابات استان، تجهیزات و امکانات مورد نیاز را اعلام شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان اوز گفت: در حال حاضر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در پیش است و تلاش می‌شود تا زمینه برای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شود.

علی پور بیان کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با نخستین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار