معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:از روز دوشنبه تا چهارشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان به دلیل پایداری هوا غلظت آلاینده‌ها افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نوید حاجی بابایی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی پایدار در استان، اظهار کرد: افزایش غلظت آلاینده‌ها را از روز دوشنبه تا چهارشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان شاهد خواهیم بود.

او با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده سه تا شش درجه سردتر خواهد شد، افزود: بویین میاندشت با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

حاجی بابایی با اشاره به میزان بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، اضافه کرد: بارش‌ها از اصفهان با میانگین ۲.۵ میلی متر، سمیرم با میانگین ۱۷.۷ میلی‌متر، شهرضا با میانگین ۶.۳ میلی‌متر، چادگان با میانگین ۳.۸ میلی‌متر، فریدونشهر با میانگین ۳.۲ میلی‌متر، خوانسار با میانگین سه دهم میلی‌متر، داران و مبارکه با میانگین ۵.۵ میلی‌متر، دهاقان با میانگین ۸.۱ میلی‌متر، زرین شهر با میانگین ۵.۲ میلی‌متر، نجف آباد با میانگین ۴.۲ میلی‌متر و ورزنه با میانگین ۱.۲ میلی‌متر گزارش شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار