زالی گفت: اقدامات ارزشمند شهید قاسم سلیمانی باعث شده در کنار حاشیه امن، تبادلات علمی و دارویی بین ایران و سایر کشور‌ها انجام شود.

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  در مراسم یادبود شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که امروزه در کشور به دست  آمده در نتیجه حاشیه امنی است که سردار سلیمانی و یارانش برای ما به ارمغان آورده اند.
 
او تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم امروز دانشگاهیان پیشرفت علم و انجام جهاد علمی و همچنین خودکفایی است؛ ما باید مرز‌های دانش را درنوردیده و تحریم‌ها را بشکنیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان کرد: از برنامه‌های مهم دانشگاه پیشرفت به سمت مرجعیت علمی و استمرار تلاش‌های سردار سلیمانی است.
 
زالی تاکیدکرد: امنیتی که شهید سلیمانی برای کشورمان به همراه آورده است باعث شده تا همکاری علمی همچنین تبادلات دارویی بین ایران و سایر کشور‌ها انجام شود.
 
او گفت: سردارسلیمانی و سپاه قدس کمک بزرگی در انتقال مجروحان مدافعان حرم انجام داده و در زمینه درمان و انتقال مدافعان حرم نقشی پر رنگ داشته است. این شهید بزرگوار در کنار اقدامات دیپلماسی عمومی، کار‌های مهمی در ایجاد حاشیه امن برای کشورمان انجام داده است؛ به طور کلی دانشگاهیان و مردم قدرشناس کار‌های شهید سلیمانی هستند.
 
زالی با اشاره به اینکه عمق نفوذ استراتژی ایران گسترش پیدا کرده است، افزود: شهید سلیمانی از یک هوش سیاسی و نظامی بالایی برخورداری بود؛ امروزه راهبرد نرم به یک راهبرد هوشمندانه تبدیل شده است و معتقدم که حاج قاسم سلیمانی نه تنها جبهه‌های جنگ را فتح کرده بلکه قلوب همه مردم را نیز فتح کرده است. این شهید بزرگوار توانست مسلمانان را با فرهنگ‌های مختلف در کنار هم جمع کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: امروزه دانشگاهیان باید مرز‌های دانش را در نوردیده و قله‌های علم را فتح کنند چراکه با افزایش فرهنگ و بصیرت دینی و سیاسی می‌توانند باعث شادی حاج قاسم سلیمانی شوند؛ معتقدم با خودکفایی در حوزه‌های مختلف علمی و موفقیت در این جبهه می‌توان راه این سردار سپاه اسلام را ادامه داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار