نماینده کلیمیان ایران گفت: حمله به یک مقام رسمی خارجی در یک کشور خارجی دیگر از سوی آمریکای جنایتکار اگر نقض اولین و ابتدایی‌ترین اصول حقوق بین المللی نیست، چه نام دارد؟

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در نطق میان دستور صحن علنی امروز مجلس ضمن احترام به روح بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدای توحیدی طول تاریخ، دفاع مقدس، مقاومت و تکنولوژی هسته‌ای و فناوری موشکی گفت: به سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به طور ویژه سلام می‌کنم که مرگ در بستر سزاوار او نبود و خود می‌دانست که دوست او را برگزیده و بر خوان خویش میهمان خواهد کرد.

او ادامه داد: این شهید جلال، جبروت، شکوه و قدرت الهی حضرت سلیمان نبی (ع) را با معصومیت و ولایت پذیری حضرت قاسم (ع) را یکجا داشت.

مره صدق گفت: ما ایام تلخی را می‌گذرانیم، روز‌هایی که عزادار آن پدر معنوی موحدان جهان مقام معظم رهبری است و ما در سوگ سرداری نشسته‌ایم که نماد مقاومت در برابر ظلم و ایستادگی در برابر صهیونیسم و استکبار است.

نماینده کلیمیان ایران تأکید کرد: نه تنها ملت موحد ایران که همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان در این فاجعه سیاهپوش و عزادارند؛ این نخستین باری نیست که استکبار و صهیونیسم با بی اعتنایی به قواعد بین المللی و اصول اولیه آن، دست به جنایت می‌زند.

او افزود: در دایره المعارف قمارخانه‌داری که اکنون در رأس دستگاه جهنمی و میلیتاریستی آمریکا نشسته است، کشتار کودکان و زنان یمنی و فلسطینی، قتل‌عام مردم سوریه و حتی مسیحیان این کشور و سرزمین عراق به دست داعش، همان دست پرورده خودشان و هزاران هزار جنایت دیگر، دفاع مشروع تلقی می‌شود.

مره صدق ادامه داد: اما ملل مظلوم که از حق خود با سنگ و چوب دفاع می‌کنند و به سوی دشمنِ تا دندان مسلح، با مشت گره کرده هجوم می‌برند، تروریسم نامیده می‌شوند.

نماینده کلیمیان ایران بیان کرد: باید از این دیوانگان سیاست باز و جائران عصر جاهلیت مدرن پرسید که حمله به یک مقام رسمی خارجی در یک کشور خارجی دیگر از سوی آمریکای جنایتکار اگر نقض اولین و ابتدایی‌ترین اصول حقوق بین المللی نیست، چه نام دارد؟


بیشتر بخوانید:  آمریکا خود را در افکار عمومی جهان بی اعتبار کرده است


او تصریح کرد:، اما این سوال هم چندان جایی ندارد؛ ملت مقاوم ایران با پیروی از مقام معظم رهبری سال‌ها آموخته است که تنها با زبان مقاومت، ایستادگی و مبارزه می‌توان به مقابله با ظلم و استکبار صهیونیستی برخاست و حق مظلومان را باز ستاند.

مره صدق گفت: ملت بزرگ ما هیچ گاه جنایتی مهیب و ضد انسانی را که حاصل هم‌اندیشی شیطان بزرگ و حیاتی منطقه اوست، بی پاسخ نخواهد گذاشت.

او اظهار کرد: قهقهه مستانه و دیوانه وار استکبار و صهیونیسم با مقاومت ادامه‌دار ملت قهرمان ایران در هم خواهد شکست؛ امروزه تمامی خاورمیانه از برکت اندیشه رهبر بزرگوار به آگاهی رسیده‌اند و جایگاهی برای یکه تازی استکبار باقی نمانده است.

نماینده کلیمیان ایران با بیان اینکه چنین رفتار‌هایی بی‌شک آخرین تلاش‌های استکبار و صهیونیسم در حال احتضار است، گفت: فرزندان ملت ایران هم در این مبارزه گوش به فرمان رهبری دارند. ااطمینان داریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفان، ارتش و همه دوستان، همراهان و همرزمان ملت بزرگ ایران، جنایتکاران را بی مجازات نخواهند گذاشت.

مره صدق در پایان اظهار کرد: اطمینان داریم مادران دلاور ایرانی توان پرورش ده‌ها سردار سلیمانی را به علت اعتقادات پاک و الهی خود دارند و پیروزی و اتحاد همه یکتاپرستان عالم علیه استکبار و صهیونیسم به رهبری مقام معظم رهبری، پدر معنوی همه موحدان جهان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار