دانشجویان ولایتمدار مشهد در قالب کاروان خودرویی استقبال از پیکر مطهر شهید سپهبد سردار سلیمانی امروز از خیابان دانشگاه به مقصد میدان ۱۵ خرداد حرکت مقتدرانه خود را آغاز کردند.

کاراوان عشق آماده استقبال از پیکر مطهر سردار سلیمانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، انتظار مردم داغدار و ولایتمداری مشهد به پایان رسید، چرا که امروز در عرصه میدان ۱۵خرداد به استقبال پیکر مطهر شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی می‌روند تا با فرمانده شهیدشان تجدید پیمان کنند و با حضور گسترده خود عشق و ارادتشان را به رخ شیطان بزرگ دنیا بکشند.

همزمان با تشییع پیکر این سردار رشید در شهر اهواز و با وجود اینکه مراسم تشییع در مشهد در ساعت‌های آینده برگزار می‌شود، دانشجویان مشهدی که با هر حزب و گرایش سیاسی خود را مدیون و سرباز این فرمانده بزرگ می‌دانند؛ در قالب کاروان خودرویی استقبال از سردار شهیدشان، حرکت خود را از خیابان دانشگاه مقابل دانشگاه امام رضا (ع) برای شرکت در مراسم تشییع سردار شهید جهان اسلام آغاز کردند.

این سربازان مقتدر که عکس و پرچم سردار دل‌ها را بر روی ماشین‌ها و موتور‌های خود نصب کرده‌اند رژه خود را از خیابان دانشگاه به سمت خیابان احمدآباد، بلوار وکیل‌آباد، دانشگاه فردوسی مشهد، بزرگراه کلانتری، میدان جهاد و خیابان کوهسنگی هدایت می‌کنند تا به تمام شهر قرار عاشقی را یادآوری کنند.

از سیه‌پوشی، بستن سربند‌های یاحسین و این حجم از اقتداری که از چشمانشان هویداست به خوبی می‌توان دریافت که امروز نه تنها مشهد بلکه کل دنیا بر اثر این راهپیمایی‌ها به لرزه در می‌آید، چرا که نوید انتقام سختی را به دشمن می‌دهند.
 
انتهای پیام// م.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.