کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی می‌شود که دمای هوا فردا دوشنبه به یک درجه زیر صفر برسد.

وزش باد و باران طی امروز یک شنبه در تهران/سه شنبه بر غلظت آلاینده‌های جوی افزوده می‌شودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: امشب یکشنبه از میزان شدت بارش‌ها در مناطق غربی کاسته می‌شود وبارش‌ها امشب در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و جنوب خواهد بود که این بارش‌ها را به شکل پراکنده در سواحل دریای خزر نیز خواهیم داشت که طبعا بارش‌ها در مناطق سردسیر به شکل برف و در مناطق جنوبی کشور به صورت رگبار و رعد و برق خواهد بود و در مناطق مستعد نیز بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: فردا دوشنبه بارش‌ها به شکل پراکنده در مناطق شمال شرق و جنوب شرق کشور ادامه پیدا خواهد کرد و از اواخر وقت فردا دوشنبه این سامانه کشور را ترک خواهد کرد.

رفیعی درباره وضعیت جوی کشور طی سه شنبه هفته جاری نیز گفت: روز سه شنبه جوی پایدار بر روی کشور حاکم خواهد بود که این شرایط به تدریج سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلان شهر‌ها و مناطق صنعتی خواهد شد. روز چهارشنبه انتظار داریم سامانه بارشی دیگری از سمت غرب وارد کشور شود که به ویژه در بعد از ظهر این روز سبب بارش پراکنده باران و برف برای مناطق غرب کشور خواهد داشت.

هوای تهران، دوشنبه به یک درجه زیر صفر می‌رسد
رفیعی همچنین درباره وضعیت جوی تهران گفت: پیش بینی می‌شود که دمای هوا فردا دوشنبه به یک درجه زیر صفر برسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه درباره سردترین و گرمترین مراکز استان‌ها گفت: سردترین مرکز استان امروز ارومیه با دمای حداقل ۶ درجه زیر صفر و بعد از ارومیه زنجان و شهرکرد با ۴ درجه زیر صفر و مراکزی مثل ایلام، اردبیل، اصفهان و تبریز دمای دو درجه زیر صفر را داشتند در حالی که گرمترین مرکز استان دیروز بندر عباس با دمای حداکثر ۲۷ درجه بالای صفر بود.

منبع : میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.