معاون فرهنگی اداره کل دادگستری فارس گفت: خداترسی و خداشناسی مهمترین ویژگی های بارز سردار سلیمانی بود.

خداترسی و خداشناسی مهمترین ویژگی سردار سلیمانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین رجایی نسب در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی گفت: این سردار رشید اسلام همیشه و در همه حال این دو ویژگی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده بود.

او افزود: در کنار خدا ترسی و خداشناسی سردار سلیمانی، ایثاری مثال زدنی هم داشت که از این ایثار نه تنها مردم ایران و منطقه بلکه مردم دنیا هم بهره‌مند شدند.

رجائی نسب ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار جانگداز است و تمام دنیا را به لرزه در آورده و حتی دشمنان را هم از کرده‌ی خود پشیمان کرده است.

معاون فرهنگی اداره کل دادگستری فارس افزود: اگر دشمن از عواقب شهادت سردار سلیمانی خبر داشت، مطمئنا دست به چنین جنایتی نمی‌زد و دشمن بداند شاید از لحاظ فیزیکی سردار سلیمانی را حذف کرده، اما تفکر سردار سلیمانی همچنان زنده است.

رجایی نسب اظهارداشت: با شهادت سردار سلیمانی تحول و انقلابی بوجود آمده است و مطمئنا همرزمان قدرتمند این شهید به زودی ، درس عبرتی به دشمنان می‌دهند که تا ابد فراموش نخواهد شد.

مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و اقشار مختلف مردم در مجتمع شاهچراغ شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار