آمریکا پس از آنکه شطرنج خاورمیانه را به ایران باخت، مهره وزیر حریف را به ناحق از زمین بیرون انداخت و حالا هر چه ترامپ تلاش کرد این اقدام تروریستی را ماستمالی کند، نتوانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  دونالد ترامپ رئیس‌جمهور قاتل آمریکا بالاخره جلوی دوربین‌ها حاضر شد و طی جملاتی کوتاه تلاش کرد اقدام نابخردانه خود در دستور حمله به سردار حاج قاسم سلیمانی را توجیه کند اما احتمالاً تاکنون اگر مشاوری در کاخ سفید مانده باشد به او گفته است اشتباه بزرگی کرد.

همه برنامه او برای این سخنرانی کوتاه در جمع خبرنگاران این بود که اوضاع را مانند ۵ هفته قبل نشان دهد، زمانی که نه صبح ۲۷ اکتبر برای اعلام خبر قتل ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست داعش جلوی دوربین‌ها آمد. او حتی در سخنانش پیرامون سردار سلیمانی بار دیگر نام ابوبکر البغدادی را آورد و با این کار در تلاش بود به جهان القا کند آمریکا واقعاً باور دارد سردار حاج قاسم سلیمانی یک تروریست است اما نتوانست. تحلیل سخنان و زبان بدن او نشان می‌دهد خودش به جنایتی که کرده واقف است و تماماً دروغ می‌گوید.


بیشتر بخوانید:

واکنش ۲ سلبریتی مشهور آمریکایی به ترور سردار سلیمانی

انتقام سخت تیترها؛ روزنامه‌ها از شهادت سردار سلیمانی چه گفتند؟

توصیه حاج قاسم درباره محل دفنش چه بود؟/ حسین پسرغلامحسین را بشناسیم+ فیلم

اسرار محبوبیت سردار سپهبد شهید سلیمانی در خوزستان

تأثیر خون حاج قاسم بر یک آگاهی تاریخی

چهره‌ای عریان‌تر از پدرخوانده تروریسم بین‌الملل

شهادت سردار سلیمانی مصداق دقیق «ترور» است

نقشه آمریکا در غرب آسیا چگونه نقش بر آب شد؟

خون سردار چگونه گریبان آمریکا را می‌گیرد؟

این خبر را برسانید به کرمانی‌ها ...

حاج قاسم چگونه به فرماندهی تیپ ۴۱ ثارالله منصوب شد؟

خودنمایی رسانه‌های معاند در شهادت سردار سلیمانی؛ حنجره‌های شیطان را بهتر بشناسید

بازداشت دو تبعه عراقی و سوری در ارتباط با ترور سردار سلیمانی


حدود ۱۵۰ سال از اولین پژوهش‌ها در مورد بیان غیرکلامی می‌گذرد و حالا به تنوع گسترده‌ و  ریزه‌کاری‌های پیچیده‌ای رسیده است اما فضاحت سخنرانی ترامپ آن قدر آشکار بود که با یک مرور ساده نیز رسوا می‌شود،  به همان اندازه که دروغ‌هایش آشکار است:

۱- پس زمینه سخنرانی: از جایی که او ایستاده بود شروع کنیم. رئیس‌جمهور تروریست آمریکا در زمان اعلام خبر قتل ابوبکر البغدادی در یک پس‌زمینه شاد قرار گرفته بود و تزئیناتی شبیه تزئینات جشن پشت سر او نصب شده بود. اما در زمان اعلام خبر ترور سردار حاج قاسم سلیمانی در پشت سر او یک پرده یکدست آبی قرار داشت که در سخنرانی‌های رسمی یک دکور معمول است. او در واقع می‌دانست اقدامش تا چه حد خشم مردم را به جوش آورده و نمی‌خواست نمک بیشتری بر زخم مخاطبش بزند، شاید از بیم واکنش‌های بیشتر.

۲- رنگ گردن‌آویز: ترامپ این بار یک کراوات آبی کمرنگ بسته بود، رنگی بسیار آرامش‌بخش که به نظر می‌رسد برای آرام‌کردن مخاطب خود و آرام نشان دادن اوضاع استفاده کرده است. بنابر این او خود خوب می‌داند چه زخم بزرگی بر پیکر مقاومت وارد کرده و می‌داند خشم مقاومت تا چه حد می‌تواند سهمگین باشد. وی در کنفرانس خبری قبلی یک گردن‌آویز قرمز راه‌راه داشت که نشان از شادی و هیجان دارد.

سخنرانی ترامپ بعد از ترور شرارت‌بار سردار سلیمانی و تحلیل آن توسط چند کارشناس در شبکه سی‌ان‌ان

۳- نگاه پریشان: وقتی شرایط را آرام، جالب یا شاد تشخیص می‌دهیم، ارتباطِ چشمیِ بیشتری برقرار می‌کنیم اما وقتی اوضاع به عکس باشد، یعنی قصوری سر زده باشد یا اوضاع خراب باشد یا غمی واقع شده باشد، رفتار ما به عکس می‌شود.

رئیس‌جمهور آمریکا نه تنها ارتباط چشمی اندکی برقرار می‌کند، بلکه به طرزی اضطراب‌گونه در سخنانش قدرت کنترل نگاهش را ندارد. او برای این که در این وضعیت بتواند نگاهش را کنترل کند، به نقطه‌ای خاص در دوردست خیره شده و هر از گاهی که نگاهش را به سمت مخاطب برمی‌گرداند، بلافاصله نگاهش دچار لرزه می‌شود و دوباره مجبور است نگاهش را به همان نقطه در دوردست خیره کند. چنین رفتاری نشان‌دهنده بیم از این است که نگاه مستقیم بتواند چیزی را در چشم هایش آشکار کند که دروغ بودن سخنانش هویدا شود؛ چیزی مثل ترس یا تردید نسبت به خراب بودن اوضاع.

۴- تنفس نامنظم: همانند نگاه، تنفس او نیز نامنظم است. وی در سخنانش پیرامون قتل ابوبکر البغدادی کاملاً بر تنفس خود مسلط است. خیلی راحت شروع و خیلی راحت به پایان می‌برد. اما در این سخنان صدای تنفس نامنظم او کاملاً آشکار است. از آنجا که این وضعیت تا پایان سخنان چهاردقیقه‌ای او ادامه می‌یابد، نمی‌تواند ناشی از عجله پیش از سخنرانی باشد، بلکه وی به طرز عیانی در حین سخنرانی دستپاچه شده است.

۵- سخنرانی کوتاه و تند: نشانه دیگرِ دستپاچگی ترامپ، سخنرانی کوتاه و تند وی است. وی تنها ۵۲۳ واژه را به سرعت در مورد اقدام  شرارت‌بار خود بکار می‌برد و این در حالی است که در سخنرانی قبلی ۹۰۰ واژه افاضه کرده و به تفصیل و آهستگی در مورد چگونگی گیرانداختن سرکرده داعش توضیح می‌دهد.

در واقع او به خوبی می‌داند هر چه بیشتر این خرابکاری را هم بزند، به ضررش تمام می‌شود. او می‌داند هیچ شجاعتی از سوی سربازان آمریکایی صورت نگرفته، هیچ کار اطلاعاتی خاصی از سوی نهادهای آمریکایی وجود نداشته، سردار ایرانی کاملاً شجاعانه به صورت رسمی و علنی سفر کرده و این یک ترور واقعی بوده است

سخنرانی ترامپ بعد از کشته‌شدن ابوبکر البغدادی

۶- پایان‌بندی نامناسب: ترامپ در جملات پایانی‌اش سه بار با کلماتی متفاوت دعا می‌کند و سه بار از مخاطبان تشکر می‌کند! در حالی که در سخنرانی قبلی در جملاتی شسته رُفته گفته بود «خدا نگهدار آمریکا باشد. از شما سپاسگزارم».

۷- پاسخ ندادن به خبرنگاران: ترامپ در انتها نیز بدون پاسخ به پرسش خبرنگاران جلسه را ترک می‌کند. این دقیقاً به خلاف سخنرانی‌اش در اعلام خبر قتل ابوبکر البغدادی است. به نظر می‌رسد آنقدر جنایت بودنِ اقدام او آشکار بوده که می‌دانسته خبرنگاران در طراحی سخنانشان به خود جرات خواهند داد و او را در شرایطی که هنوز جلسه استیضاحش در سنا برگزار نشده، مفتضح خواهند کرد.

جمع‌بندی

شش برون‌فکنی عاطفی در حالت‌های چهره وجود دارد: شادی، غم، تنفر/بی‌اعتنایی، خشم، ترس و تعجب. اگر قرار باشد یکی از این موارد را به عنوان حالت چهره و زبان بدن ترامپ انتخاب کنیم، قطعاً ترس است و باید در کنار آن از تردید و دستپاچگی نیز یاد کنیم.

ترامپ در این سخنرانی ادعا می‌کند «سلیمانی اخیراً سرکوب وحشیانه معترضان را در ایران رهبری کرد که در آن بیش از هزار شهروندِ غیرنظامی شکنجه یا کشته شدند». همانقدر که این ادعا مفتضح است، تمام زبان بدن ترامپ نیز رسواکننده رئیس‌جمهوری است که ادعای ابرقدرتی جهان را دارد.

او شاید ابرسلاح جهان را در اختیار داشته باشد، اما چگونه ممکن است دولتی که تا این حد در جهان منفور است که دیگر ابایی از ترور آشکار ندارد را صاحب «قدرت» دانست؟ اگر قدرت داشت چه نیازی به ترور دارد و اگر سلاحش به کارش می‌آید چرا طی دو روز دستور استقرار ۴۲۵۰ نیروی نظامی دیگر را در پایگاه‌های آمریکاییِ منطقه صادر کرده است؟ او ترسیده و نمی‌داند چه اتفاقی در حال وقوع است. 

منبع: مشرق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ترامپ قمار باز بیا ما منتطریم حریف تو هنوز حاج قاسم سلیمانی است .شیر مردان سپاه میدانم توانشو دارید هروقت تو تیر رس شما قرار گرفت تو هواپیما خودش بفرستید به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۷ دی ۱۳۹۸
تروریست ترسو ،انتقام سختی درانتظارته
Iran (Islamic Republic of)
صبح
۱۷:۵۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
آخه اگه تو رو حیوان بخونم به حیوونا بی ادبی کردم.تو یه موجودی هستی که از نامردی هم نامرد تری.از بزدلی هم بزدل تری.پست فطرت.اگه تو انسانی من از انسان بودن بدم میاد.خون ناحق ریخته شده پاگیرت بشه.به امید خدا روزی بیاد که تو جهان کشوری به نام امریکا وجود نداشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
زباان بدن ترامپ یعنی کرم های ریز ریز از داخل توی بدنش داره ویل ویلی میکنه تا بمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ترامپ خبیث انتقام خون شهید سردار سلیمانی ازت میگیرم باید سرش رو نیز ه ورو کوهی بزاری
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۳:۲۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
قمار بازه .ادم نجس و پست و ترسو.جواب خون نا حق ریخته شده شهید سلیمانی رو میدی.حقیر نامرد.از ترست زدی.تو خفا زدی.خدا بهت رحم کنه فقط ادم کثیف.
Netherlands
محمد
۱۲:۴۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
اگه قرار با شه که با پهبا د وجنگنده ترور کنند کشتن مقامات کاخ سفید از اب خوردن هم راحتتره در یکی از سفرهای ترامپ به خاور میانه یا پایگاهشون میتوان همزمان با چندین جنگده یا پهباد به ان نقطه شیرجه زد و همه چیز تمام خواهد شد ولی یک تار موی سردار می ارزه به هزارتا مثل ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ترامپ روانی تو خودت میدونی که چقدر دیوانه ای و یه مشت احمق تر از خودت بهت رای دادند وگرنه تو خیلی کثیف و بزدل و کثیفی وقتی ملت ما جواب خرد کننده ای بهت داد و رفتی جهنم یه دنیا از نبودت راحت میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
جز با سر بریده ترامپ آرام نمی شویم انتقامت را می گیریم سردار دلها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
خون سردار بااخلاص ما آنقدر پا هست که مقدمات ظهور آقا عج را فراهم آورد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۶:۰۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
باسلام لطفاً حسابی باز کنید تا خود مردم جایزه سرنامردتربن نامردان عالم را خود مردم واریز نمایند تا این حیوان انسان نما به سزای عملش برسد
Iran (Islamic Republic of)
ر
۰۲:۵۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
شیر ارام است و دنبال جنگ نیست ولی وقتی عصبانی شود و بخواهد حمله کند به فکر چیزی که ار دست می دهد نیست ترامپ بدان ملت ایران هم چون شیر است حالا که عصبانی شدیم حتی اگر همه چیزمان را از دست بدهیم دست از انتقام بر نمی داریم می خواهی جانم را بگیری جانم فدای سردار سلیمانی می خواهی مراکز فرهنگی را بزنی فرهنگ در وجود هر ایرانی است فرهنگ که دیوار و خشت نیست سردار سلیمانی نماد فرهنگی ما بود ان را به شهادت رساندید اما همچون خون حسین به جوش امد و دودمان شما ا نابود خواهد کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
باید تمام خانوادش کشته بشن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۲:۰۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
لعنت بر خودش ترامپ و زبان بدن نجسش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ترامپ جنایتکار عضوی خون بزرگترین شخصیت سیاسی کشور مون رو میریزی
غریب کشی میکنی
نامرد فردا که سپاه، کاخ سفید و به توبره کشید
می فهمی چه غلتی کردی روانی، خائن تو هنوز تو کودکی هات باقی خوندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ترامپ جنایتکار عضوی خون بزرگترین شخصیت سیاسی کشور مون رو میریزی
غریب کشی میکنی
نامرد فردا که سپاه، کاخ سفید و به توبره کشید
می فهمی چه غلتی کردی روانی، خائن تو هنوز تو کودکی هات باقی خوندی
Iran (Islamic Republic of)
اسرا
۰۱:۱۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
جگرم داره میسوزه فقط با سر بریده ترامپ اروم میشم
Germany
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
قيافه كريهش واسه سكته ناقصش كافيه! گورتو كندى ای ترامپ خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ترامپ خبیث جنایتکار و خائن و احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
بمیر ترامپ خبیث
Czechia
سعید
۲۳:۳۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
باسلام ای ترامپ نادان بترس وبلرز که حاج قاسم نرفته است اودست خود را برای انتقام برای ما جاگذاشته است ای سپاهیان وای رزمندگان وای همرزمان شهید دست او را جهت شلیک موشک‌ها به سوی دشمن اصلی یعنی اسراییل به روی ماشه ها بفشارید واین جرثومه فساد را از بیخ و بن برکنید واز صفحه گیتی پاک کنید خدا با ماست ما از مرگ نمی هراسیم
Iran (Islamic Republic of)
مسلمان
۲۳:۲۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
کافی است که همین سخن ترامپ، سوژه شود که پس از شهادت سلیمانی، گفته،دو ترلیون دلار بودجه ی نظامی در دوره ی ریاستش،پرداخت کرده که می تواند بخشی از آن را روانه ی خراب کاری و آسیب زدن به ایران کند! مشخص است که ترسیده است. حال اگر ناوهای گران قیمت آمریکا، غرق شوند، او که خود را سکه ی یک پول کرده(دستمز یک دلاری برای یک سال خدمت) اگر چند صد میلیون خسارت برای آمریکا به بار بیاورد، چگونه می تواند به مردم آمریکا بگوید ، تقریبا مجانی برای آن ها کار کرده است!!!!!؟
ترامپ غافل است که ایران چیزی برای از دست دادن بیشتر ندارد ولی او بر لبه ی پرت گاهی است که هر لحظه امکان سقوط او بیشتر وبیشتر می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۵ دی ۱۳۹۸
منتظرانتقام مردم غیور ایران باش بزودی انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
همانگونه که سید حسن نصر الله فرمود این ترامپ ملعون « کمتر از لنگ کفش سردار سلیمانی می ارزه» . زیرا او نجس العینه و لنگکفش سردار عزیز ، پاکه .
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۴۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
مرگ برتوای ترامپ ای ملعون مگه دستم بهت نرسه لعنت برتو
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۳۸ ۱۵ دی ۱۳۹۸
این مخصوصا اسم ابوبکر البغدادی رو با اسم حاج قاسم عزیز به زبان اورده. الهی که لال بشی سوسک ای وای اشتباه گفتم. خود آمریکاییها که بهش پرتغال گندیده میگن. امیدوار خبر مرگشو اعلام کنند من که شیرینی پخش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۳۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
مارو داغدار کرد خودش هم باید داغدار شود انگار پدر مارو ترور کردند با ب درک واصل کردن ترامپ ملعون هم دل ما خنک نمیشود سردار عزیزما بود بزرگ ما بود ما کسی را از دست دادیم ک بی مثال بودولی ایران ما سردار سلیمانی ها دارد ... مسولان بفکر انتقام باشند ما منتظریم .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عالی
۲۱:۳۶ ۱۵ دی ۱۳۹۸
فقط جنازه ترامپ وپمپءو میتوانداندکی اراممان کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۵ دی ۱۳۹۸
منم دوست دارم شهید بشم.. حداقل اینجوری میرم پیش سردار...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۵ دی ۱۳۹۸
حضرت آقا اگر دستور صادر کنند ما اثری از آمریکا و اسرائیل در کره خاکی باقی نخواهیم گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۰:۵۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
باشگاه خبرنگاران جوان خواهشا بگید رمزگشایی زبان بدن برخی سران کشورمان که در این سه روز دیدیم چیه؟
آیا همان زبان بدن عبدالله بن زبر در لحظه سوختن کعبه توسط یزیدیان در فیلم مختار نیست؟
الان زبان بدن دولتمردان ایران باید زبان بدن سیدحسن نصرالله باشد تا لرزه بر اندام ترامپ و آمریکا بیاندازد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
افرین .گل گفتی .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
خیلی کثیف هستی بزدل خدالعنتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ننگ بر ترامپ خبیث و جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
طاهاشفیعی
۱۸:۴۶ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ای ترامپ خبیث ؛تو حریف ما که ناچیز ترین سرباز انقلابیم نمیشی...
شیطان،با نامردی زدی،مردانه نابودتان خواهیم کرد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
الا لعنت الله علی ظالمین
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۷:۴۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
لعنت خداوند بر تو ای نفرین شده زمان امید دارم ان روز را تو وجود نحست با خشم خداوند منان که با خشم ملت ها همراه هست به هلاکت برسه به خاطر مال دنیا دلها را نگاهارا امیدهارا نگران ناراحت کردی این واقعیت را بدان ترامپ کثیف ترامپ عاقبت بدی داری این یک واقعیت هست چه بخواهی چه نخواهی.این سرنوشت بد به خاطر کردهای تو .خداوند جای حق هست دوز عرینی کسر.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۴۳ ۱۵ دی ۱۳۹۸
آمریکایی‌های مجوس منتظرانتقام سخت باشید کربلادوم درراه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
الهی که شب بخوابی صبح پا نشی تمام جهان آسوده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
این یک مرگ بسیار راحت برای ترامپ احمقه، ان شالله که خداوند ذلیل شدن و تحقیر شدن او را به زودی به ما نشان می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
نجاتست زرد
ما دیگه چیزی واسه از دست دادن نداریم
تمام عشق ما گرفته شد
لذا من واسه نبرد بزرگی با امریکا و جبهه استکبار حاضرم
حاضرم تا ریشه کثافت را از زمین پاک کنم
لبیک من واقعی و با منطق است نه احساسات
امیدوارم امام خامنه ای هر چه زودتر حکم جهاد و شهادت ما را هم صادر کند
ما قرار است تا از دنیا برویم و بمیریم چه بهتر که شهید بشویم همانند شهدای عزیز و جیگر گوشه دل هایمان
Germany
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
بخدا همینطوره لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
sh
۱۵:۳۶ ۱۵ دی ۱۳۹۸
لطفا متن صبحت ایشان را زیزنویس فرمایی.د
Iran (Islamic Republic of)
متین
۲۰:۴۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
چرا به این ملعون خبیث ایشون می گی؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۳۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
دونالد ترامپ = آمریکا بدون روتوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
به عنوان یکافسر ارتشی فقط سرترامپ حرومزاده آروم میکنه سرترامپ مال خودمه فکرکردی ماسربریدن بلدنیستیم ...‌حرومزاده شب تاصبح خواب تورومیدیدم ملحون نجس
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۵:۳۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
حتما جاسوسی وجود داشته
اهل کوفه وفا ندارد
Iran (Islamic Republic of)
پر
۲۱:۲۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
دقیقا اون منافقایی که لو دادند موقعیت رو باید تقاص پس بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
خودشو خیس کرده صبر کن هنوز زوده دهنتووووووووو گِل می گیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۵ دی ۱۳۹۸
نجاست ترررامپ گندکصیف منتظرباش
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۵:۲۳ ۱۵ دی ۱۳۹۸
از حیوانات شرم می کنم اسم او را حیوان خطاب کنم ولی تا خون این سگ حار را نریزیم دلمان خنک نمی شود.
سپاه باید گروهی باز کند داوطلبانه برای خونخواهی از خون این سردار بزرگ ثبت نام کند به وقتش همه لباس رزم بپوشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۶ دی ۱۳۹۸
الان کل این سرزمین آماده ثبت نام هستند فقط اسم سایت یا آدرس را اعلام کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
از این ببعد توی اخبار بجای کلمه ترامپ از اسم مستعار نجاست استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۵ دی ۱۳۹۸
You are so cheap .crazy old man .doest deserve to send you criminal man a message . you make America and world unsafe to live for every one
Leave white house as soon as possible
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
Lair Trump .look at mirror and see yourself .you were about to fall . you couldn't talk properly .you looked ..deperssed and deeply worried
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۵ دی ۱۳۹۸
گفته اند که مایک ژنرال کشتیم شما هم همین کار را کنید ..آیا آنها ژنرالی همچون سردار سلیمانی دارند! اگر آمریکا خزانه داریش را هم به ملت ما ببخشد خونبها یسردار نخواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
آنها اگر کل مردم آمریکا را با هم جمع کنند یک تار موی سردار رو نمی ارزد خزانه شون که سهله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
مرگ برتوای ترامپ منتظرانتقام سخت باش دلمان فقط با انتقام آرام میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۵ دی ۱۳۹۸
کفتار و عفریته و عجوزه .ترامپ قمار باز بدجوری توی هچل افتاده .اصلا نمی‌داند چکار کند .الان مثل گاو وحشی خودش را به در و دیوار میزند و هی برای آرام کردن خودش به این و آن زنگ میزند .حتی جرات تماشای فاکس نیوز هم ندارد .از جمعیت جنوب بدجوری ترسیده و حالش بده . سکته مغزی و قلبی را باهم میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
کاشکی ترامپ همین جا دم دست بود خودم میکشتمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
حالش به اینه که تو رختخوابش خفتش کنی تو جائی که فکر میکنه امن ترین جای دنیا براشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
مثل سگ ترسیده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
جالبه داره میگه که سلیمانی دیپلمات ها و شهروند های آمریکایی رو کشته .. خب مفهومش این نیست که داعش هم کار خودتون بوده و اعضاش هم از کشور خودتون بودن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۵ دی ۱۳۹۸
این ها برایمان سردار نمی شود سر ترامپ را باید برید و اسرائیل را شخم زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
بزودي ميري پيش بقيه نوكرا و چاكراي شيطان رجيم يعني بوش و ريگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
وقتی از منطقه پرتشون کردیم بیرون میفهمن با کیا طرفن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۴۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ترامپ نجس قبرت رو بکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۵ دی ۱۳۹۸
Year of 2020 will be worse year for America and corrupted .lair .crazy ..grand father Trump
You are finished with your unvise decisions.and make American peoples
... unsafe all over the world.
Iran (Islamic Republic of)
لعنة الله علی القوم الظالمین
۱۵:۰۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
آفرین از انگلیسیت استفاده کن تو سایت های خارجی و جواب دادن و ترس انداختن تو دل اون روبا ه های ترسو
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۴:۲۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
یک حالتی هم که در رفتار او کاملاً معلوم است اینکه رفتار و لحن صحبت او به بچة خطاکاری می ماند که در خفا خطایی را مرتکب شده و با لحن و رفتار ترحم طلبانة خود سعی می کند پدر و مادر خود را از مجازات خود منصرف سازد و خطای خود را توجیه نماید .
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۱۴:۱۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
بسم الله الرحمان الرحیم
انشاالله به زودی و با لطف خداوند زندگی اون لجن کثیف که حتی ادم از اوردن اسمش هم حالش بد میشه با تلاش نیرو های اسلامی به اتمام خواهد رسید و نیرو های کثیف و تروریست آمریکایی هم مجبور به ترک منطقه خواهند شد
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۴:۱۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ترامپ کسافت اگه مرد بودی رو در رو با ما و سردار میجنگیدی نه اینکه با بمب ماشین سردارمون رو بزنی با نامردی سرادرمون رو شهیدش کردی خیلی کثیفی ترامپ.مرگ برترامپ.منتطر انتقام سخت باش اشغالل
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۵۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
به ترامپ احمق بگویید از امروز دیگه آب خوش از گلوت پایین نمیره.تو باید مثل سگ با خاری و ذلت بمیری.تو سردار و سپهبد ما را شهید کردی
Iran (Islamic Republic of)
ساره
۱۳:۵۸ ۱۵ دی ۱۳۹۸
هممنوعانت تو جهنم منتظرتن.....
ملعون کثیف ...مادر ملعونتر از خودت به عزات میشینه
وایسا ببین تو چه جهنمی به درک واصل میشی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
هیدا
۱۳:۵۵ ۱۵ دی ۱۳۹۸
لعنت خدا بر تو حرومزاده لجن، سگ هار
Iran (Islamic Republic of)
سلیم
۱۳:۵۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ترسوی بزدل باید کاری کنیم که روزی چند بار آرزوی مرگ کنی ویا مرگت شبیه مرگ دوست عزیزت صدام باشد.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
هیدا
۱۳:۵۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
گوساله زردمبو لعنت خدا بر تو، خواب و آسایش و آرامش بر تو حرام خواهیم کرد، آن دهان گشادت را با کاه پر خواهیم کرد، روباه صفت ترسو
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
هیدا
۱۳:۵۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
گوساله زردمبو لعنت خدا بر تو، خواب و آسایش و آرامش بر تو حرام خواهیم کرد، آن دهان گشادت را با کاه پر خواهیم کرد، روباه صفت ترسو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
من بی ادب نیستم ولی در مور د کامنت قبلیم گفتم عذر خواهی کنم ودوباره می گم ترامپ خیلی حیوونه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۴۵ ۱۵ دی ۱۳۹۸
تا الان این قدر از آمریکا متنفر نشده بودم. تا عمر دارم این کینه آمریکا را در دلم دارم .چون ترامپ و نظام آمریکا پدر ما و بزرگ ما را کشت و کینه قاتلان پدر ، در دل فرزندان همیشگی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
انتقام سخت بهترین جواب خواهدبود
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۳:۳۳ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ترور ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۸ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ای( ترامپ )حیوان وحشی که حتی حیف اسم حیوان که روی تو بگذارند بزودی خواهی دید که چه برسرت می اید انتقام غیرقابل جبران برای تونعلتی ..........سردار دلها روحت شاد راهت ادامه دارد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۵ دی ۱۳۹۸
کثافت سگ تو کاخ سفید به راحتی خون کثیفتو خواهیم ریخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
از این به بعد دیگه از سایه خودت هم بترس، برای همیشه.
Iran (Islamic Republic of)
اذربایجانی
۱۳:۱۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
سگ هار ادمکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
سگ کثیف ترامپ بی وجدان انشا۶الله نابودیت نزدیک هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
موقعي هم كه برجامو داشت نقض ميكرد از كاري كه كرد بود همينجوري گيج و متحير بود
Iran (Islamic Republic of)
رهرو اسلام ناب محمدی
۱۲:۵۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
حتی اگر یک میلیون سرباز کثیف آمریکایی در منطقه کشته و به درک واصل شوند داغ جگرسوز فقدان حاج قاسم هرگز فراموش نخواهد شد، او برای ما اسطوره بود، اسطوره ای خالص و بی مدعا !! آمریکا منتظر مرگ سربازانت باش !! گروه گروه و دسته دسته !! بسم الله، یا علی مدد !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
کاملاً معلوم هست که این ابله بی شعور مثل سگ ترسیده واحتمالاً شلوارش راخراب کرده که بدون پاسخ به سوالات خبرنگاران سریع جلسه راترک می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
بترس و از ترس بمیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۵ دی ۱۳۹۸
دیوانه زنجیرپاره کرده ی آمریکا ازقدیم گفته اند چرا عاقل کندکاری که بار آرد پشیمانی
اما بر تو هرجی نیست چون عاقل کن نیستی هیچ بلکه همه تورا با
این خصوصیات می شناسندقمرباز،زن باره،شکم باره،تشنه ی خودنمایی و قدرت تو یک وجود متعفن هستی که با هیچ حیوان وحشی و هیچ
لجنزار،مردابی که نمیتوان تشبیهت کرد،توعین کثافت،خباثت ونجسی هستی اینقدرکثیف هستی که حالم به هم میخوردنامت رابنویسم و تنها میگویم تو مورد خطاب من هستی رئیس جمهورآمریکا که آنجا هم نمیخواهندت ومیخواهنداستیضاحت کنند ای پست بی وجود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
شاید حالا که رئیس جمهور امریکای خبیثی نشه که از رو زمین برداریمت ولی مطمئن باش بعد دوره ریات جمهوریت حتی در خانه خودت هم اسایش نخواهی داشت .... وفاداران سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
hosein
۱۵:۰۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
دقیقا چیزی که منم بهش فکر کردم و اماده کارم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ریختن خون آمریکایی در منطقه مباح است
Iran (Islamic Republic of)
هنرمند
۱۲:۳۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ما کاخ سفید را حسینیه میکنیم.
ترامپ در خون خود غرق خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۵ دی ۱۳۹۸
تابوتت رابرای خودت آماده کن وسربازانت نابوتان میکنیم هیچ رحمی به همپینانانت درمتطقه نخواهیم کرد تاابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۵ دی ۱۳۹۸
بترس بترس که تازه فهمیدی چه غلطی کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا، انتقام سخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ترامپ، راه رفتن تو بر روی زمین شرم آور است
تو دل میلیون ها انسان را به درد آوردی
تو باید انتقام سختی را مشاهده کنی
دلهای ما آرام نخواهد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۵ دی ۱۳۹۸
تو کشته خواهی شد لجن
تو نابود خواهی شد احمق
از این پس شبی با آرامش نخواهی داشت قسم به خون پاک شهدا انتقامی سخت در انتظارت خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
از الآن منتظر مرگت باش حتی سال های بعد از ریاست جمهوری تا آخر عمرت هر لحظه منتظر این باش که یک عده تو را مثل یک سگ بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
بمیر ترامپ
ای زمین دهن باز کن و او را ببلع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
انشالله هر چه زودتر خبر مرگت بیاد ای ترامپ
-
الله یار
۱۲:۱۶ ۱۵ دی ۱۳۹۸
متا سفم برای مردم آمریکا که یک هرزه باز بی شعور رئیس جمهور انها ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
#during this week trump will going to died
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۵ دی ۱۳۹۸
Fake old man trump .read iranian history .you are in dilusion ..that is why .you made biggest mistake in your drity life .God will punish you biggest liar
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
هشتک مرگ ترامپ دراین هفته رو پخش کنین
#این هفته شاهد مرگ ترامپ خواهیم بود انشالله
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۲:۰۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
زبانت را شاید به هر سمتی که دلت میخواهد بچرخانی و چرندیاتی را به زبان بیاوری ای ترامپ خبیث ، ولی بقیه اعضای بدنت گواه وضع واقعی درون ناپایدار و پر از ترس و وحشت تو هست زبان را شاید بتوانی به دروغ کنترل کنی ولی بقیه اعضای بدنت تو را رسوا میکند .مرگ بر تو و همفکرانت .
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۵۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ترامپ احمق اصلا فکرش را نمیکرد اینطوری بشه!! تازه فهمیده چه غلطی کرده!! میخواست یعنی زهر چشم بگیره اما دید که با این کارش غیر کشورمون که کسی را نداریم که عاشق سردار نباشه !! کشورهای دیگه هم عاشقشن !! و با این کارش همه یکپارچه شدن و متحد !! این نادان چطور رئیس جمهور شد عجیبه !! این ترامپ قمار باز فقط تجارت میدونه ولی سیاست را کلا صفر هستش و چطور رئیس جمهور شدعجیبه و از وقتی هم که اومد بیشتر متحدانش را ازدست داد و تقریبا تنها موند .لعنت بر تو ترامپ !! باید خودت واطرافیانت روتو یه گاوصندوق یه گوشه نامعلوم تا آخر عمر نکبتت مخفی کنی !!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۳۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
کثافت بایدم بترسه درسته حاج قاسم یدونه بود اما تفکر او هنوز هست به رسم حاجی انتقام می گیریم # بسم الله القاصم الجبارین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۲۶ ۱۵ دی ۱۳۹۸
بیچاره ی بدبخت ترامپ نفهم که خودشو جهنمی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۱:۴۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
جهنمی بود تو دنیا خودشو منفورترین آدم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
بدست خبیث و شیطانی خودتت چاهی برای دفن آت کندی .مبارک آت باد . قمار باز
از قیافه کفتار و عفریته آت .افسردگی و تنش و در حال دست به خودکشی بنظر میایی
باعث تجزیه آمریکا خواهی شو .سریع دیوانه زنجیری را از کاخ سفید بیرون اندازید .اگر عاشق کشورتان هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۵ دی ۱۳۹۸
Corrupted .criminal grand father trump .tell to Iranian people .....who is terrorist ....you ...and your country ..or us
Liar .boldshit
Iranian peoples ...hate you ...but not your peopls
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
لعنت برتو انشاالله امریکا از صحنه روزگار محوبشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۵ دی ۱۳۹۸
مرد اول تروریست دنیا = ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
نا مرد اول تروریست دنیا = ترامپ
حیف اسم مرد برای این لجن که آدم به کارببره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
بنویسید اولین تروریست دنیا=ترامپ
۱۲