دو سارق لوازم خودرو با ۱۷ سرقت در پرونده‌شان در محله جوادیه دستگیر شدند.

دستگیری سارقان محله جوادیهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با وقوع چند سرقت لوازم خودرو در سطح سر کلانتری هفتم، تیمی از مأموران عملیات سرکلانتری بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. در تحقیقات پلیسی مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه مشخص شد دو سارق سرقت‌های لوازم خودرو در محدوده خیابان شوش را با خودرویی سرقتی انجام داده‌اند که خودرو سرقتی پس از مدتی در محدوده کلانتری جوادیه کشف شد.

محل‌هایی که امکان تردد سارقان متصور بود، تحت کنترل مأموران کلانتری درآمد و گشت‌های انتظامی افزایش یافت. گشت‌زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه مأموران با دریافت خبری متوجه شدند سارقان از داخل یک خودرو پراید تعدادی لوازم داخل خودرو، سرقت کرده‌اند و درحال فرار از محدوده سرقت هستند.

عملیات مهار و دستگیری سارقان آغاز شد. در این عملیات پلیسی، مأموران موفق شدند خودرو سارقان را شناسایی و در عملیاتی پلیسی آن را متوقف و هر دو سارق را دستگیر کنند.

در بازرسی از داخل خودرو سارقان تعداد ۱۱ قلم کالا و اموال سرقتی از قبیل طاقچه خودرو ۲۰۶، دستگاه ضبط وپخش، باند، کیف ابزارآلات و پیک‌نیک کشف شد و هر دو متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال یافتند. هر دو متهم در کلانتری به ۱۷ سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف‌کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرارگرفتند.

منبع: شهروند

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار