عباسی گفت: اعتقاد ما این است که با ساماندهی ۵ گورستان دولاب دستاورد بزرگی در عرصه بین الملل نصیب مدیریت شهری می‌شود.

رضا عباسی شهردار منطقه ۱۴ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح جزئیات مرمت و بازسازی ۵ گورستان‌ محدوده محله دولاب در محدوده منطقه ۱۴ گفت: گورستان‌هایی در محدوده منطقه دولاب قرار دارد که در آن افرادی از کشور‌های لهستان و روسیه و دیگر کشور ها به خاک سپرده شده‌اند.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به مساحت ۷.۲ هکتاری گورستان‌های محله دولاب افزود: در سال‌های گذشته برنامه‌ای برای مرمت و بازسازی گورستان‌های محله دولاب (خیابان تاجری) وجود نداشت، اما امسال قرار بر این شد که ما کار ساماندهی گورستان‌های محله را انجام دهیم.

عباسی افزود:  ما در گام نخست اقدام به حذف علف‌های هرز از گورستان کردیم و به عقیده مدیریت شهری گورستان‌ها این ظرفیت را دارند تا به محیط گردشگری بدل شود.


بیشتر بخوانید: تغییر نام محله "چهارصد دستگاه" پیروزی به نام "میدان مشاهیر" 


او تصریح کرد: برای ساماندهی گورستان‌های محله دولاب نیاز به تعامل بین دستگاهی است، زیرا باید به دلیل اهمیت موضوع با چند سفارت کشور‌های خارجی هماهنگی‌های لازم انجام شود.

شهردار منطقه ۱۴ افزود: با توجه به اهمیت موضوع شهرداری تهران لازم است که با وزارت امور خارجه هماهنگی‌های لازم را برای ساماندهی ۵ گورستان محله دولاب انجام دهد و اعتقاد ما این است که با ساماندهی این ۵ گورستان دستاورد بزرگی در عرصه بین الملل نصیب مدیریت شهری می‌شود.

عباسی تصریح کرد: ساماندهی گورستان‌های محله دولاب (تاجری) فرصتی برای مردم منطقه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار