سومین گردهمایی بزرگ دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال (DMDay)، استارت‌آپ‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما آغاز به کار کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین قنبری دبیر اجرایی این رویداد اعلام کرد: در این گردهمایی بزرگ که تا روز شنبه ۱۴ دی ماه ادامه خواهد داشت، نوین‌ترین روش‌ها و برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجیتالی و شکل گیری استارت‌آپ‌های مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارائه می‌شود.

او افزود: روز بازاریابی دیجیتال صرفا یک رویداد نیست، سازمانی است برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ و ماموریت اصلی آن نیز ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کار‌های مختلف کشور است.

دبیر اجرایی سومین گردهمایی دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارت‌آپ‌ها و تولید محتوا اضافه کرد: بازار دیجیتال مارکتینگ همواره تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش کرده تا آخرین دغدغه ها، راهکار‌ها و روش‌های مختلف را با فعالان و علاقه‌مندان این حوزه به اشتراک بگذارد.

قنبری گفت: در روز بازاریابی دیجیتال حرف‌ها و آدم‌ها مهم هستند و اگر حرف مستندی باید به گوش فعالان دیجیتال مارکتینگ برسد روز بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین بستر‌ها برای این‌کار بوده و از طرفی خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک گذاری تجربیات و هم افزایی دانش باعث رشد این بازار می‌شود برای همین روز بازاریابی دیجیتال این کار را با جدیت دنبال می‌کند.

او بیان کرد: این رویداد تا به حال در دو دوره برگزار شده و مجموع ۱۸۰۰ شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده که برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM و پرفورمنس مارکتینگ از بخش‌های رویداد‌های قبلی بوده است.

قنبری به تفاوت‌های اساسی این رویداد با رویداد‌های قبلی اشاره کرد و گفت: جداسازی هر صنعت و مباحث آن‌ها از یکدیگر در قالب بخش‌های مختلف، ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آن‌ها بر صنایع مختلف، بررسی دغدغه‌های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ، همکاری گسترده‌تر با همکاران، شرکای تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان از محور‌های اصلی برگزاری رویداد امسال است.

دبیر اجرایی این رویداد با بیان اینکه روزبازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه‌ها و صنایع مختلف را بررسی کند، گفت: این بخش‌ها شامل حوزه‌های صنایع تند مصرف (FMCG)، آرایشی بهداشتی، غذایی، حمل و نقل، سفر و لجستیک، موبایل، مد و لباس و مال‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مواردی از این دست می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار