مدارس برخی شهرهاس استان خوزستان تعطیل و امتحانات تعدادی از دانشگاه‌ها فدا یکشنبه ۱۵ دی ماه لغو شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خوزستان صورت می گیرد  و با توجه به شور و شوق مردم برای وداع با این سردار مردمی، برخی ادارات و مدارس و دانشگاه ها تعطیل اعلام شد.

فرماندار باغملک با صدور پیامی گفت: کلیه ادارات، ارگان ها، نهادها، بانک ها، مدارس باغملک فردا یکشنبه تعطیل شد

در متن پیام فرماندار باغملک آمده است؛

بسمه تعالی

به پاسداشت دلاوری های سرداررشید اسلام وانقلاب وبه منظورایجاد شرایط وفرصت مناسب برای شرکت مردم متدین، انقلابی و وظیفه شناس در مراسم تشیع سردار شهید قاسم سلیمانی که ساعت ۸ صبح روز یکشنبه در شهر اهواز برگزار می گردد؛ کلیه ادارات، ارگانها،نهادها،بانک ها،مدارس و دانشگاههای شهرستان باغملک به جز مراکز امدادی ودرمانی در روز یکشنبه مورخه ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ تعطیل شد.

محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر اعلام کرد: پیرو درخواست مکرر عموم مردم مبنی بر شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کلیه ادارات، مدارس تایم صبح و عصر ،مراکز آموزش عالی فردا یکشنبه تعطیل است.

همچنین وسایل ایاب و ذهاب نیز جهت عزیمت مردم ولایتمدار شهرستان تهیه شده که مکان و زمان دقیق استقرار آن ها متعاقبا اعلام می‌گردد.

بهزاد محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان گفت: پیرو هماهنگی با دانشگاه آزاد استان و موافقت فرماندار بهبهان دانشگاه آزاد بهبهان در روز یکشنبه ١٥ دی تعطیل و امتحانات به زمان دیگری که تاریخ آن متعاقباً اعلام میشود، موکول گردید.

امتحانات سراسر کشور دانشگاه پیام نور در روز‌های ١٥،١٦و ١٧دی ماه لغو شد.

امتحانات روز یکشنبه دانشگاه شهید چمران اهواز لغو گردید و زمان جدید امتحانات اعلام خواهد شد.

آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای  مراکز دولتی وآموزشگاههای آزاد فنی وحرفه ای در کلیه مراکزآموزشی و مرکز سنجش مهارت برای تسهیل شرکت کارآموزان در مراسم تشییع پیکر سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و مراسمی که به مناسبت شهادت این سردار سرفراز برگزار می شود، در روز یک شنبه ۱۵دی ماه  در سراسر استان لغو خواهد بود.

ضمنا زمان برگزاری آزمون مهارت آنلاین متعاقبا از طریق پایگاه خبری اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان اطلاع رسانی خواهدشد.

مردم خوزستان صبح یک شنبه ساعت ۷ صبح، ازمیدان مولوی تا مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز پیکر پاک سردار دل‌ها را بر روی دستانشان تشییع خواهند کرد و پس از وداع با فرمانده شجاع، پیکر مطهر ایشان را راهی تهران و سپس مشهدالرضا (ع) می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.