روسای هیئت‌ها مربیان و ورزشکاران آذربایجان‌شرقی درفضای مجازی نسبت به شهادت مظلومانه سردار سلیمانی واکنش نشان داده واقدام ددمنشانه رژیم آمریکا را به شدت محکوم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،روسای هیئت‌ها، مربیان و ورزشکاران آذربایجان‌شرقی درفضای مجازی، نسبت به شهادت مظلومانه سردار سلیمانی واکنش نشان داده واقدام ددمنشانه رژیم آمریکا را به شدت محکوم می‌کنند.

آسمانی شدن فرمانده دل‌ها، خبری جانسوزی بود که قلب آحاد ملت شهیدپرور به ویژه جامعه ورزشی راهم به درد آورد.

همه مردم به خصوص آزادیخواهان ومحورمقاومت، هیچ وقت، رشادت‌هایبی بدیل ستاره پرفروغ شب‌های غربت را فراموش نخواهندکرد ومدال شجاعت ومردانگی سرداردل‌ها، همیشه در دل‌ها وآسمان‌ها، در اهتزار خواهد بود.
 

پرویز هادی قهرمان بازی‌های آسیایی اینچوان و جاکارتا و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی مجارستان گفت: فرماندهی که همراه با سرباز‌ها در خط مقدم حضور داشت، شهادتش تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان را بسیار غمگین کرد.

میرمعصوم سهرابی سرپرست باشگاه تراکتور تبریز هم گفت: با شهادت سردار سلیمانی، درخت مقاومت تنومندتر شده و راه سردار سلیمانی همچنان ادامه خواهد یافت.

میر هاشم حسینی، قهرمان ارزنده بازی‌های آسیایی جاکارتا که موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته تکواندو شده است، نیزگفت:روزی از آمریکا و رژیم صهیونیستی انتقام این عمل ناجوانمردانه را خواهیم گرفت.

احمدرضا زنده‌روح، هافبک تیم ماشین‌سازی تبریزهم، آرامش امروز کشور را مدیون رشادت‌های سردار سلیمانی اعلام کردوگفت:سردارسلیمانی، جان خود را برای سرافرازی کشور و آرمان‌های انقلاب تقدیم کرد، مرد بزرگی را از دست دادیم.

میلاد وزیری، اولین سهمیه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو دررشته تیراندازی را کسب کرده است، هم می‌گوید:به‌راستی سردار دل‌ها، لقب برازنده‌ای این شهید بزرگوار است.

محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتور، بی‌شک مسلمانان سراسر جهان این جنایت آمریکا را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و راه آن شهید بزرگوار هم ادامه خواهد داشت.

حبیب نوظهوری، قهرمان سابق رشته ژیمناستیک نیز گفت:من و تمام ورزشکاران و قهرمانان این مملکت، همگی خود را سرباز سلیمانی‌ها می‌دانیم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

مرضیه صدقی، دارنده مدال‌های باارزش مسابقات پارا‌لمپیک و پاراآسیایی گفت:چشم‌هایم، گریان از دست دادن این بزرگ مرد تاریخ است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.