در بیانیه جبهه ایران اسلامی آمده است:خون سردار محبوب دل‌ها درخت مقاومت را تنومندتر و راه مجاهدت‌های مسلمانان را روشن‌تر خواهد ساخت.

خون سردار محبوب دل‌ها درخت مقاومت را تنومندتر و راه مجاهدت‌های مسلمانان را روشن‌تر خواهد ساخت. به گزارش حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جبهه ایران اسلامی (جبهه حامیان انقلاب اسلامی)، در پی اقدام آمریکا در ترور سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران و شهید ابومهدی المهندس، مردم حشدالشعبی عراق پیامی صادر کرد.

متن پیام جبهه حامیان انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر، ناگهانی و دردناک شهادت سردار سلیمانی قلب همه عدالتخواهان و آزادی خواهان جهان را جریحه دار کرد.

مطمئناً عاشقان و تربیت یافتگان مکتب حسینی راه پر افتخار او و همرزمان شهیدش را ادامه داده و انتقام سختی از تروریست‌های آمریکایی ـ صهیونیستی گرفته و بزم لحظه‌ای ترامپ دیوانه و نتانیاهو احمق و گاو‌های شیرده آنان را در منطقه به عزای ابدی تبدیل خواهند کرد و به طور قطع این جنایتکاران آمریکایی با این اقدام وحشیانه قبر خود را کندند؛ چرا که انتقام مستقیم، پشیمان کننده، سخت و شدیدی طی هفته‌های آینده در انتظار آنهاست.

آمریکا و رژیم صهیونیستی خبیث بابت اقدام خصمانه خود در به شهادت رساندن فرمانده قهرمان نیروی قدس سپاه، باید منتظر عواقب کلیه تبعات این ماجراجویی جنایتکارانه در پایگاه‌های خود و ایادی شان در منطقه باشند.

در حقیقت سردار رشید اسلام و ایران پس از ۴۰ سال مجاهدت برای سرافرازی ملت ایران اجر مجاهدت‌های خود را با شهادت خونینش از خداوند تبارک تعالی گرفت و، اما حرامزاده‌ها بدانند که نه پرچم علمدار کربلا که عصر عاشورا به خاک و خون غلتید بر زمین ماند و نه امروز پرچم مقاومت با شهادت حاج قاسم سلیمانی بر زمین خواهد ماند.

خون سردار محبوب دل‌ها درخت مقاومت را تنومندتر و راه مجاهدت‌های مسلمانان را روشن‌تر خواهد ساخت.

حاج قاسم سلیمانی شهیدی است که دوران زندگی خود را وقف اسلام و خدمت به مردم و پاسداری از ارزش‌های اسلامی کرد، چرا که هنر مردان خدا این است که از این زندگی زودگذر و فانی؛ استفاده ابدی و جاودانی کرده و جان خود را تقدیم ذات ربوبی نمایند.

سردار سرافراز ایران از عاشقان و دلباختگان حضرات معصومین به ویژه سالار شهیدان حضرت سید الشهدا علیهم السلام بود که با پیروی از مکتب نورانی اهل بیت در نبرد با دشمنان اسلام و تروریست‌های خائن و کج اندیشان مذهبی در صف اول مبارزه بود.

شهادت جانگداز سردار والامقام، شهید حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مقدس امام عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (حفظ الله تعالی)، ملت سرافراز ایران و خانواده محترم ایشان و همه آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال می‌خواهیم روح بلند سردار شهید را با ارواح طیبه شهدا و صلحا و سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور فرماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار