تشییع پیکر‌های شهدای حمله تروریستی اخیر آمریکا صبح امروز در حرمین کاظمین (ع) آغاز و پس از گذر از بغداد و کربلای معلی، قرار است در نجف اشرف هم مراسم تشییع برگزار شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شمار زیادی از شهروندان عراقی که از بامداد امروز برای شرکت در مراسم تشییع پیکر‌های شهدای حمله تروریستی اخیر آمریکا در حرمین کاظمین (ع) حاضر شده بودند، به بغداد رفتند. آنها در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود شعار دادند.

در پی حمله بامداد دیروز جمعه آمریکا به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند تن دیگر از یاران ایشان به شهادت رسیدند.

حمله ناجوانمردانه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به الحشد الشعبی و شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، از سوی کشورها، گروه‌ها، مقامات، شخصیت‌ها و رسانه‌های جهان محکوم شد.

همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر شهیدان مقاومت، منابع رسانه‌ای با انتشار تصاویری از بازگشت بالگردهای آمریکایی به آسمان بغداد خبر دادند.

محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در مراسم تشییع پیکر شهیدان در بغداد

شبکه تلویزیونی فرانسوی «ث نیوز» در صفحه توئیتر خود نوشت هزاران عراقی در مراسم تشییع سردار سلیمانی در بغداد شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

ورود پیکر شهدای مقاومت به کربلای معلی

پیکرهای شهید سلیمانی، المهندس و همراهانشان پس از بغداد به استان کربلا رسید تا در مراسمی تشییع شوند.

پس از برگزاری مراسم کربلا، پیکر شهدا به نجف انتقال داده خواهد شد تا در آنجا نیز مراسم تشییع برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار